Bab & Plien

Deze vakantie ben ik vééél gaan shoppen, met Tha GirlZzz en met Bab. Het was bère leuk!

Volgend weekend ga ik op bootcamp met de cheerleaders en ik had nog een trainingsvest nodig. Ik was meteen verliefd op deze hier. Wat vinden jullie ervan ?

~ door Pauline Grossen op februari 21, 2010.

24 Reacties to “Bab & Plien”

  1. Hahaha zo naajs(l)
    ily x

  2. Dat is toch Bab de zangeres of niet ?

  3. BTW vergeten te zeggen: je vest is héél mooi , die voering is prachtig

  4. @An, ik wilde precies hetzelfde vragen, haha!

    Echt leuk, shoppen is altijd leuk, en dat vest is leuk!

  5. echt kei leuk en mooi! vooral die hartjes aan binnenkant! xxx

  6. Superr stoer !!! xxx

  7. haha jullie zijn zoo super eh🙂
    prachtige foto’s me BAB!
    lu x

  8. super ;D❤

  9. en loveeee je vest schattebol!
    x

  10. Zo’n trainingsvest ga ik ook halen vandeweek ;D

  11. Ah leuk ! Shoppen, ik kan er niet genoeg van krijgen😛 Jammer dat de vakantie gedaan is eh:( x

  12. Zou jij mij willen helpen door het laatste artikel door te willen lezen & reageren.
    Het onderwerp : doorgaan of stoppen met lifestyleprincess? Hopelijk zou je even willen kijken! xxxx

  13. MOOIE FOTO’S
    en ik vind het trainingvestje geslaagd!

  14. Die vest is echt mooi :D!❤

  15. Super!^^
    Kei leuke foto’s😛
    En nice vestje😀
    Is dat heel het weekend dat van cheeren?

  16. ooh die foto’s zijn kei mooi van u en Bab! (:
    & supermooi trainingsvest!!
    x❤

  17. Ik vind Bab zo leuk.😀 Lleuke foto’s samen.🙂 En je vest is mooi!

  18. zotjess!

Geef een reactie

 
