Selina

Photography: Selina De Maeyer
Model: Pauline Grossen
MUA: Evara Collin
Assistentie: Teja De Prins

~ door Pauline Grossen op februari 23, 2010.

34 Reacties to “Selina”

  1. OMG jouw ogen komen hier zo goed uit, echt een prachtplaatje plien!

  2. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
    Idd hier is hij nog beter!
    geweldige foto! xxx❤

  3. International flair, sweetie😉
    xoxo

  4. ♥.

  5. wooooow!! Pauline egt megamoooi!! =D
    Hoe ist met jouw, das lang gelede eeh!!
    <33

  6. prachtig zoals ik op FB al heb gezegd😉 !!! xx

  7. Pauline! Te mooi voor woorden …klasse met een grote reuze K, wereldtop! Weet je wat ik raar vind aan jou ? Je foto’s maken altijd iets los, emoties ofzo! Soms kun je kijken naar foto’s van mensen en zeggen ja mooi maar that’s it, verder raakt het u niet, het laat je koud! Bij jou heb ik altijd iets van WOW mooi maar er is nog meer … ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, is dat een ziel ofzo in je foto’s? Allé ik wil nu niet raar doen maar ik meen het wel ookal kan ik het niet goed uitleggen!
    x

  8. Wauw! Speechless!

  9. Wauw, heel mooi! Altijd he😉 x

  10. welk kleedje ebje nu aangedaan? lu x

  11. dank uuuu xxx

  12. Je bent misschien niet groot qua lengte maar wel enorm groot qua talent! Daar kan toch niemand niet meer aan twijfelen na het bekijken dan deze foto.

  13. gewoon prachtig meisje! xxxx trouwe fan

  14. That is really awesome😀😉

  15. Prachtig!

  16. moooooooiiiii
    prachtig gewoon

  17. suppeeer!!!!

  18. keimooooooi!je bent net 18 ofzo!!! maar je ogen…zijn die erop getekend of draag je van die lenzen want dat vind ik wel raar eigenlijk en een beetje vies maar je haar en alles en jij echt waaaaaaaaaaw!! xxxxxxxkussie en ik mag van mijn ouders mischien ook naar een modelenburou gaan leukhe!!

  19. Bella ragazza! Zoveel reacties op faceboek, je kunt fier zijn op die foto en ik vind je ogen net enorm mooi!

  20. Adembenemend……xxx

  21. Dag Pauline,
    Ik hou van je foto’s
    en je bent echt supermooi !!!!xx
    Wou je al van heel klein modellenwerk doen?

  22. amai, dies écht mooi!

  23. ik vind em echt prachtig! je blik is geld waard !❤
    iloveyou and missyou

  24. just gorgeous!

  25. BANGELIJK MOOI .Super van jou en Selina ! Dit is 1 van onze favorieten .Die foto’s van Selina zijn zooooo mooi.
    Astrid,Jens en Glenn

  26. dank u Astrid, Jens en Glenn🙂 Alles OK daar trouwens? Nog véél bezig?

Geef een reactie

 
