Flower Power

~ door Pauline Grossen op februari 25, 2010.

22 Reacties to “Flower Power”

  1. cool !!!

  2. really cool !!!

  3. Wauw , prachtig ! x

  4. Woooowww die zijn prachtigg!
    xx❤

  5. Amai, zo mooi !
    xoxo Frauke

  6. Plientje (haha, noem je steeds vaker zo!), echt weer mooi! Vind die 1e versie wel iets hebben van zo’n fotoshoot die Anouk heeft gehad! echt prachtig beide!

  7. Super! De foto heeft (mijn mening) kleur nodig, dus ik ga voor de bovenste.😉

  8. die zijn echt supermooi
    wooral die bovenste! echt heel mooi!!
    xoxo

  9. Mega gave foto…….vooral die met kleur!!!

    xxx

  10. dank u iedereen xxx

  11. mooie foto’s
    neen ik ben niet gestopt maar men broer trekt niet zo graag fotos meer van mij presies
    en fotoschoots zit de nie in
    maar wel mis een modeshow

  12. I really love this one

  13. kei mooi!!!!

    zou ik wa reclame op u blog moge make ? alvast bedankt

    xxx

    Hallo,

    iedereen zoals de meeste al weten doe ik mee aan de united colors of benetton wedstrijd
    maar natuurlijk kan ik niet bij een van de 20 kanditaten zijn als jullie niet op mij stemme hé dus:

    Ga naar http://casting.benetton.com klik op ‘sign up’ & maak een profiel als ‘voter’ , dan krijg je in een e-mail een link waar je op moet klikken, dan klik je op die link & dan ga je naar http://casting.benetton.com/users/356882-laure… & klik je op vote wille jullie alstublieft iedere dag op mij stemme dankuuu xxxxx

  14. mooi xxx

  15. Wow, die eerste is super!

  16. Echt mooie foto’s! ;D xx

  17. heel mooi!

  18. Wauw. Heeeel mooi! En dankjewel.

  19. Ferm foto’ke😀
    ♥.

  20. Greeaat!😀
    + speel jij soms ook mee in een reclamespotj op tv?
    Groetjes!

Geef een reactie

 
