Miss Fashionista, la suite

Hier gaan we dus met de rest van de kleren die ik heb gekocht vorige week

Jeans : Zara

Grijze trui: Zara

Shoes: Nike (die had ik al gekocht in de Nike Store in Italië)

Ik ben verliefd op mn peace en Love shirts ! 2 keer mag je raden  van waar ze komen? Idd alweer Zara : mooi en betaalbaar

~ door Pauline Grossen op februari 25, 2010.

11 Reacties to “Miss Fashionista, la suite”

  1. Die 2 onderste trui’s zijn mega mooi! Naaiz outfit girlie

  2. Superleuke truitjes! En ook mooie foto’s! Vind je sneakers ook gaaf!

  3. i love you jeans😉 !!! xxx

  4. wow, die jeans is prachtig.
    kheb ook zooween ma dan
    zonder die rand langs onder.
    die zitten ech zo goed eh’❤

  5. Woooww die kleren zijn echt de max!
    x❤

  6. Diee broek is zaaaalig!
    & die shoess😮
    I like your style! x3

  7. Me❤ zaraaa !
    bijna al mijn kleren komen van daar
    maar heb ook wel duurdere basics

  8. Zara is heaven.
    Ze hebben er mooie en betaalbare dingen, en de broeken zitten zotgoed!

Geef een reactie

 
