Charleston

Het is nu al bijna een jaar geleden dat wij samen met Denis het hebben over zo’n  Charleston shoot, kleedje was al vorig jaar aangekocht , alles was klaar en toen kwam er iets tussen en werd het verschoven en verschoven …

Nu in’t weekend was het eindelijk zover🙂 De foto’s volgen natuurlijk ook nog! Ik had ook een super visagiste, heel leuk om met haar samen te werken en ze heeft mij een paar tips gegeven! Ik voel zo de kriebels om ook visagie te leren hé of heeft dat te maken met al die potjes kleuren , penseeltjes en hebbedingetjes ? LOL ! Van zodra ik meer tijd heb beginnen ik daarmee en doe ik verder met mn kleren ontwerpen maar momenteel kan ik het echt niet want ik ben al elke zaterdag en zondag bezig tot eind maart, in april heb ik het paar héééél leuke uitdagingen, opdrachten en shoots en ga ik misschien een aantal dagen weg ….

hier eerst de making of🙂

~ door Pauline Grossen op maart 16, 2010.

14 Reacties to “Charleston”

  1. looks great, so far😉

  2. Is het met dat kleedje dat ik zo mooi vond? Van de H&M van vorig jaar?

  3. Da’s plezant eh shminke :p ‘k leer nu op school alles van visagie ^^ Tzulle zeker mooie foto’s worde! Kuss x

  4. OMG, dat ziet er al geweldig uit, en het is nog maar de making of!

  5. toff !!! xx

  6. Cool !😀

  7. Ik vind da jij mooie lippen hebt, en da klinkt waarschijnlijk wel raar, maar ’t is echt zo😄.

  8. Wat een druk leven heb jij toch als ik het zo hoor… Aan de ene kant zal dat allemaal heel leuk zijn en het levert prachtige resultaten op, maar heb je nog wel tijd voor jezelf over?!

    • ja hoor fannyke🙂 ik shoot af en toe de zondag en soms (maar héél zelden)de woensdag. Af en toe tijdens de vakantie ook! En al de rest : dansen , drama , dictie , cheerleaders, gitaar enzo doe ik ’s avonds na school🙂 Ik ben dus een bezige bij maar ik kan ook dagen hebben dat ik héél de dag in mn pyjama rondloop:)

  9. echt mooi! chic chic!! xxx

  10. great pictures !
    Bien à toi !

Geef een reactie

 
