Tombe la neige

Tombe la neige
Tu ne viendras pas ce soir
Tombe la neige
Tout est blanc de désespoir
Triste certitude
Le froid et l’absence
Cet odieux silence
Blanche solitude

~ door Pauline Grossen op maart 23, 2010.

12 Reacties to “Tombe la neige”

  1. MoOi !!!

    xxx

  2. wajoo ‘ zo mooi (l)
    lofja

  3. dank u girlZzzz

  4. Naisssss!

  5. Mooooi, zoals altijd, je foto’s zijn gewoon super!

  6. I love those pictures. So artistic…😀

  7. hmm mie likie.
    echt supergoeie shoot pauline, alweer😀
    hopelijk geen echt bont😉

  8. mooi!

  9. dank uuuu❤

  10. Kei mooie foto’s!🙂 Maar geef mij toch maar de zomer zenne in plaats van die sneeuw😉 x❤

  11. Echt hele mooie foto’s!
    x

  12. lieve schat en dat ben je ..Stop je echt???
    Jammer jammer
    Hallo April, lieve april,
    een mooie donderdag liefke
    Ik hou me vast….
    Laat je niet plagen!!!!
    April ik weet dat je kan niet blijven –
    Ja ik koester de glorie van de zomer’!!!
    En jij
    xxxxxjes en liefs van ons
    en de knuffels er bij van
    els en olga

Geef een reactie

 
