1 April

Zo wat gaan jullie zo uitspoken morgen ???? Een idee ?

Ik dacht eerst van zo een bericht te maken met IK STOP MET DEZE BLOG … DANK U IEDEREEN VOOR DE STEUN en blablabla

maar ja allé ik ben braaf en ik ga dat niet doen maar als jullie toffe ideeën hebben voor op school😉

Ik wil een beetje Little Miss Bad zijn morgen   lol

xxx

~ door Pauline Grossen op maart 31, 2010.

19 Reacties to “1 April”

  1. little miss bad ?

  2. yes 1 april 🙂 You don’t do this in the USA ? The first of april you can make some joke …

  3. In mijn tijd deden we zo de typische trucjes : stinkbommen, vissen op de rug plakken natuurlijk .. ik vraag me af of ze dat nog doen?

  4. I know about April fools day..

  5. ge moet krijt tussen bordewissers steekn
    en altyd als ze willen afvegen
    komt er een streep op bord.
    (;
    ik eb morgen geen school ;(
    kmoet alleen naar de film gaan om 2
    uur dus kweet egt nog nie wa dak gaan doen.
    ;(

  6. deugniet snoetje,die foto spreekt boekdelen!!
    met dat t-shirt.
    Knappe foto van jou
    xxx

  7. Ja had ge zo’n bericht gezet hadden wij dat toch niet geloofd…en je geeft andere mensen ideeën , lauren haar blog stopt ook op 1 april🙂

  8. Geen school vandaag😀 en gelukkig dat je niet stopt met je blog

  9. oei dan kun je niet veel uitspoken😉

  10. OMG IK LAS EERST ALLEEN DAT RODE, pfoeeeh hopelijk heb je dat echt niet gedaan, ik was even in shock! Ik doe niks speciaals met 1 april, op school doen we er niet veel aan

  11. morgen feesten we mee in school de 100 dagen ;)))ik wens je een mooie vakantie toe.
    dikke knuf Nessû

  12. Wij ook Nessû , ze gaan mijn haar verven , oranje en rood denk ik😉 jij ook super vakantie é
    ly
    x

  13. Haha! en veel grappen uit gehaald?
    ik kon er niet veel uithalen wnt ik ehb nog examens :s
    xx

  14. Oh, you’re so lucky!😀
    I’ve got only 4 days and I’m spending it with my family.😉
    What are you going to do in London?🙂
    Have fun!
    xx

  15. Hahah zotteke da ge zijt :p
    Khad ook geen school, dus k kon ook ni echt veel doen :p
    x❤

Geef een reactie

 
