Blue Belle

~ door Pauline Grossen op april 1, 2010.

18 Reacties to “Blue Belle”

  1. Hyee Pauline,
    Mooie foto! Ik ben er jaloers op :p
    ik ben nu in NY en vind het hier super cupcakes enzo heb ik nog niet echt gevonden… kun je me een paar leuke adresjes doorsturen ik ben hier tot maandag😀 Dan ga ik op een cruise in Miami xx

  2. I likee. JJij staat altijd zo leuk op foto’s.
    xx

  3. @ yen : ga zeker naar M&M’s world , super leuk en winkel Century 21, macy’s, forever 21, de apple store open 24u op 24 en 7/7 kun je gratis je mail checken enzo….. have fun ! xxxx

  4. Woww super mooie foto!
    ‘k mis je! x❤

  5. Ja amaai! zeer mooi!

  6. Wauw die is mooi! Je make-up is lovely!

  7. Zo toffe kleding! gaaaaaf! Oooh heb zin in volgende week trouwens😛

  8. love it !!! xxx

  9. Zo mooooooi! xxxxx

  10. dank u sweetiezzzz

  11. Niets te doen zondag 4 april ? Kreeg een mail , zoeken figuranten voor de Premiere Notre Dame de Paris. Ik kan niet .. wie meer info wil, pm mij aub

  12. blue is my favorite color,
    and I do like this pic🙂

  13. leeeeeukkk!❤

  14. Mooie foto!
    En je oogschaduw is súper mooi!

  15. WOW :O, okee ff to the point, kevinhensen@live.nl :$

    GE

    WEL

    DIG

Geef een reactie

 
