OMG brand !

Ok dees heeft niets te maken met mn fotoblog maar toch wel een beetje met mij dus ja  toch even vertellen

In de nacht van donderdag op vrijdag is mijn ma wakker geworden omdat er iemand aan de deur stond te bellen …. mijn pa is gaan kijken en wat bleek : de buurman was bij ons , hij probeerde ons wakker te maken omdat zijn appartement in brand stond! Mijn pa heeft de brandweer gebeld en de 100 en we hebben een deken gegeven aan de arme man omdat hij het koud had,  hij was helemaal zwart en vol bloed  en er lag ook overal bloed op onze oprit amai dat was nogal een nacht ! Brandweer gekomen en mijn buurman weggevoerd met zware brandwonden naar Neder-over Heembeek!

Natuurlijk hebben wij ook niet meer kunnen slapen.. ook de TV kwam en de pers. Mijn pa moest een verklaring afleggen. Ja echt niet te doen zoiets … het was super erg en ik heb dan de beelden gezien op focus van het appartement en de gang … geen woorden voor, alles is vernietigd! Gelukkig hebben wij geen schade gehad , enkel een beetje rook! Ondertussen ook gehoord dat de buurman er erg aan toe is maar toch al een beetje beter!

Ondertussen vakantie dus begonnen … ik heb veel plannen🙂 Jullie ook zeker?

~ door Pauline Grossen op april 3, 2010.

15 Reacties to “OMG brand !”

  1. how zeg! ziet er inderdaad niet goed uit! en jaaa ontzettend veel vakantieplannen! dagje weg van hasselt om naar maastricht en antwerpen te gaan en ik ga ook op vakantie naar de Canarische Eilanden! xxxx

  2. ja ik zag het op fb! zo erg! zoveel schade! en hopelijk is alles veel beter met je buurman!! ja jij ook een fijne vakantie.. xxx

  3. Oh, da’s schrikken zeg! :O
    Als ik écht droge lippen heb, gebruik ik geen Labello, maar Rosebud Salve, wel duurder, maar wel echt superspul! Verkrijgbaar op Ebay bijvoorbeeld.🙂 Je doet er super lang mee en het is echt heel fijn en multifunctioneel.

  4. zoiets is eng, vuur bezorgt me zo al de kriebels. Gelukkig hebben jullie de arme man wat kunnen helpen. Nu vlug deze zaak proberen te vergeten en genieten van de vakantie.

  5. Oh, wat erg zeg!

  6. oh, vreselijk!

    ik hoop dat je buurman heel snel én goed hersteld!
    jullie zijn een hele grote steun geweest (en waarschijnlijk nóg) voor hem!

    ondanks dit drama wens ik jullie een fijne paasdag!

  7. Zo erg!

  8. oei, amai das echt wel schrikken !!!
    fijne vakantie nog😉 xx

  9. oei, amai das toch wel vervelend vor julliee,
    beterschap en hope dat de buurman v jullie beter mag worden🙂

    xxxx

  10. Wow! Hopelijk gaat het snel beter met hem!

  11. dank u iedereen en ook voor jullie Happy Easter !

  12. omg kei erg ö
    en vrolijk pasen pliiennn❤
    i miss you
    x

  13. Enge foto!
    Hopelijk wordt je buurman snel beter!
    & prettige vakantie !
    Ik heb het ook vrij druk; veel figuraties & een weekendje naar de Ardennen met dansen🙂
    xx

  14. Amai kei erg! x

Geef een reactie

 
