Back to the 30’s

~ door Pauline Grossen op april 6, 2010.

12 Reacties to “Back to the 30’s”

  1. amai! zeer mooi!

  2. prachtig😀

  3. Wauw, totaal iets anders dan die sweet&co dingen! Echt heeeel mooi, vind je hairdo echt keileuk!

  4. zeer mooi !!!
    ge ziet er al volwassen uit hé😉 xxx

  5. heel mooi, ik houd van foto’s uit deze periode of foto’s die dat tijdperk doen herleven.

  6. Wow! Deze serie vind ik super zeg! Vooral juist omdat het in sepia is, past echt bij de 30-jaren sfeer! Mooi!

  7. Mooie foto’s pauline!!

  8. heeel mooi!
    ik heb is een vraagje, wat doen ze eigelijk altijd met jou foto’s?
    mss belachelijk dat ik dat niet weet? maar komen die soms in boekjes ofzo? want ik wil da wel is zien dan..
    xx

  9. Jij kan elke persoonlijkheid vormgeven.
    Heel mooi.

  10. Jaloezie , weet je telkens ik in die grote winkelstraten van NY liep dacht ik steeds Hmm binnenkort zie ik Pauline hier hangen !😀

Geef een reactie

 
