@ the sea

just me zonder make up en tralala, foto vind ik wel mooi door dat dramatisch effect🙂

~ door Pauline Grossen op april 7, 2010.

27 Reacties to “@ the sea”

  1. beautiful !!!

  2. Wat ben je prachtig op deze foto!!! echt erg mooi!!!❤ xxx

  3. Deze is supermooi Plientje.
    Have fun in Londen!!
    xxx

  4. Beautypicture❤

    xx loveyouuu

  5. Mooie foto sweety! xxx

  6. Naturel… i like it

  7. Groot gelijk, is een prachtige foto.

  8. WAUW!!

  9. dank u!

  10. die is echt heel leuuk.
    zonder schmink ben je even mooi😉
    xx

  11. Another great shot, love the lighting on the face, very cool with the sea in the background too.

  12. Wauw supermooi! Zo zie je maar dat je geen make-up nodig hebt voor een mooie foto =)
    x

  13. Leuk met de zee op de achtergrond, mooi mooi😀

  14. Waar was dat aan zeee?❤

  15. je ogen,wenk brouwen heeft wel iets!!!
    propere foto!

  16. prachtig hoor pline!
    x justine

  17. keimooi x

  18. Wauw! is het enige wat ik hier op kan zeggen ;o❤

  19. Amai! zeer mooi!

  20. Wat ben je mooi x

  21. Elke foto van jou is weer een totale verrassing, deze is heel bijzonder, vooral omdat ik wat met de zee heb en de kleuren op deze foto in combinatie met de manier waarop jij gefotografeerd bent is echt heel fraai. Schitterende ogen heb je.

    Liefs, x

  22. Ik ben dol op deze portie drama!🙂
    Me like!😉

    Xx

  23. Mooie foto😀
    die’s kei mooi bewerkt met die kleuren enz! (:
    x❤

Geef een reactie

 
