London

Ik ben een paar dagen naar London, één van mijn lievelingstad 🙂

Ik ga daar ook opnieuw shooten met Yolanda Kingdon omdat ze mij gevraagd heeft en ik haar super vind❤

Ik zal proberen af en toe te komen piepen maar kan het niet garanderen … xxx

~ door Pauline Grossen op april 13, 2010.

9 Reacties to “London”

  1. have fun !!!😉 xx

  2. Veel plezier in London! De foto’s worden vast super!

  3. Oooh keigaaf, veel plezier, en de foto’s worden echt prachtplaatjes!

  4. have fun eh plientje❤

  5. have fun !
    ben al benieuwd naar de foto’s!❤

  6. het was super leuk !!!

  7. Kei leuk, hopelijk eb je je geamuseerd😀 Ik ben naar Barcelona geweest (: x

  8. Supppeeeer moooooooooi !❤

  9. Een beetje té bewerkt naar m’n zin (vb het oogwit), maar verder eigenlijk wel een dijk van een foto!

Geef een reactie

 
