blablabla

En voila zeg, vakantie is alweer gedaan …. ik heb het super naar mijn zin gehad en ik hoop jullie ook?

De eerste week was nogal chillen, niet teveel gedaan, beetje met vriendinnen afgesproken en een opdrachtje gehad! In het weekend kwamen dan eindelijk mijn vrienden Heinz en San terug op bezoek! We hebben ons prachtig geamuseerd, gitaar gespeeld en gezongen, samen naar de basket geweest en de volgende dag had ik een shootje met hun geregeld, wat wil je als je 2 fotografen in huis hebt  ;)  We hebben veel fun gehad op de shoot samen met Freya en de kledij van Fornarina was prachtig!

De 2de week was ik in Engeland , eerst om te shooten met Yolanda Kingdon van Keyphotography zoals 2 of 3 jaar geleden , omdat ze mij opnieuw had gevraagd en daarna zijn we naar Londen geweest🙂

De shoot was keitof ! Yolanda had ook aan een cameraman envriend van haar gevraagd om te komen filmen omdat ze dat op haar website wil zetten… dus was Luke constant alles aan het filmen , het gaat er zeker super leuk uitzien , ben al benieuwd …. We hebben buiten geshoot maar ook in de studio! Ik ga dus verschillende soorten foto’s krijgen en dat is altijd leuk. Daarna zijn we  doorgereisd naar Londen! Altijd super om in Londen te zijn , ik ken daar ondertussen heel goed mijn weg en ik voel mij daar echt thuis! Natuurlijk zijn we gaan shoppen en ik heb enorm veel leuke dingetjes gekocht! Het is daar ook super goedkoop : een paar schoenen voor 2 pounds .. kun je toch niet laten liggen of ?

De vrijdag na Londen moest ik dan dansen tijdens de opnames van een videoclip… ik had Sidney, een vriendin van mij, meegevraagd. Het was enorm leuk! Wat heb ik me daar geamuseerd zeg , ongelooflijk, ik heb dan ook alles gegeven , feestje gebouwd en altijd blijven lachen en enorm leuke mensen ontmoet! Als alles goed gaat zien jullie het clipje op MTV en Jim TV en TMF enzo, ik ben alvast benieuwd, meer daarover als het zover is!

Zaterdag was ik dan weer gevraagd voor een shoot voor een ontwerpster uit het laatste jaar. De foto’s zijn bedoeld voor publicatie in een magazine.  Ik had heel speciale kleren aan en ik vond het keiplezant om te doen en al de mensen te ontmoeten … Publicatie is voor ergens in mei , nog een beetje geduld dus voor de “echte” foto🙂

Vandaag had ik dan een afspraak met Michel , een fotograaf. We wilden al zo’n hele tijd samenwerken maar het lukte nooit niet maar dit keer was het dus zover🙂 Keileuke foto’s al gezien op zijn fototoestel , dat beloofd dus en alweer super leuke mensen ontmoet.

Voor de ontwerpster :

~ door Pauline Grossen op april 18, 2010.

11 Reacties to “blablabla”

  1. nice😉

  2. super leuk allemaal !!!

    xxx

  3. haha die foto voor dat winkeltje in londen :d
    ik kom goe overeen met die verkoper :p
    hij is uit indie
    die winkel ligt dicht bij madame tussaud:p

  4. Je hebt een leuke outfit aan, die zou ik wel eens van dichterbij willen zien.

  5. Wauw, drukke weken zeg! Ooh dat filmpje is echt leuk, en de foto’s met Yolanda worden zeker prachtig!

  6. ja dank u🙂
    wat is het kalm op de blog zeg , heeft dat te maken met facebook misschien ? Dat iedereen daarop komt en kijkt en coms geeft ?

  7. Super leuke filmpjes en dingen die je hebt gedaan!!
    Ik heb over twee weken 2 weekjes vakantie🙂

  8. Ik heb ook n supertoffe vakantie gehad (:
    Kei leuk allemaal wat je gedaan hebt, kben benieuwd naar de foto’s ;D & kmoet ook ns dringend naar londen gaan want kben daar nog nooit geweest xd❤

Geef een reactie

 
