La Vie en Rose

met dank aan Michel, Lotje en  Fabienne

~ door Pauline Grossen op april 19, 2010.

24 Reacties to “La Vie en Rose”

  1. oh! di s kei leuk! het heefd ook iets schattig feën achtig! echt mooi! en da kleedje🙂 xx

  2. ontzettend mooie foto!

  3. Hier ben je vooral heel lief.

  4. Wauw Pauline die foto is gewoon onbeschrijfelijk mooi🙂
    sorry dat ik al zo lang geen reacties meer heb gezet maar ben op reis en geraak nu niet in Belgie door die Vulkanische uitbarsting. Gelukkig heb ik wel effe tijd om een reactie te zetten want amai die foto is echt onbeschrijfelijk zenne😉

  5. absolutely gorgeous

  6. i love this pic !!! xxx

  7. Wauw, it’s gorgeous! Je make-up is zo prachtig, en die riem❤

  8. Die foto is echt PRACHTIG! x❤

  9. Opdracht ?

  10. Heey Pauline🙂
    Ik zocht op je blog hier een foto, al een vrij oude denkk. Als je zo de letters van het alfabet nadoet, ik ben hier ah zoeken maar ik vind hem niet, weet jij waar die ergens staat? Dankje
    xx

  11. bedankt iedereen voor de talrijke reacties vooral op FB (85 !)
    Dikke kus
    xxx

  12. Een tijdje geleden da ‘k nog komen kijken ben, maar ik zie dat je er weer sprongen op vooruit bent gegaan! Keep up the good work!!

  13. gevonden Julie : https://paulineg.wordpress.com/2009/03/24/alfabet/

  14. nice one!

  15. ik ben verliefd op die foto -a-❤

  16. met deze makeup ben de giij echt supeeermoooi, (ll)

  17. Waaaauw!

  18. Wooooow! Net in een sprookje (:

  19. Hihi! Zo lief! Heel cute!🙂

  20. supper moooie foto!😮 echt waar, hij is prachtig!

Geef een reactie

 
