Pink Sugar Sisters

~ door Pauline Grossen op april 23, 2010.

18 Reacties to “Pink Sugar Sisters”

  1. Prachtige combinatie van twee mooie jonge vrouwen. Schitterend kleurenpalet.

  2. Prachtig Plienie

  3. WAUW DIT IS ECHT EEN PRACHTPLAATJE! Alles is echt compleet, de kleding, make-up, allemaal perfect!

  4. Erg mooi weer!

  5. waah! kei mooi!!!

  6. Een hele mooie foto Pauline
    Het is zo kalm op je blog, hoe komt het?

    • da komt volgens mij door facebook, iedereen zit daar nu op en geeft daat een reactie. Toen ik op FB begon was er geen kat of waren die nie actief enzo dus kwamen ze op de blog kijken🙂 Tja weet ook nie of ik dan mijn blog ga verderzetten als iedereen toch liever op FB zit… ik zie nog wel

  7. Weer een P_R_A_C_H_T_I_G_E_ foto!
    Jaja het mag gezegd worden zenne😉
    Onbeschrijfelijk mooi ! x

  8. Amai! zomooi!

  9. Geweldige, droomfoto.

    Liefs en geniet van je dag.
    River

  10. wauw prachtig ;o
    en en je mag nie stoppen met je blog ;(
    iloveyou<3

  11. Wauww,
    deze is geweldig! x

  12. Supermooi!
    & Praaaachtige make-up!
    x

  13. wauw die is speciaal! xx

  14. Waaaw super! met elisaaa🙂
    neeeeh niet stoppen met je blog! Ik vind een blog voor zulke dingen toch net iets meer hebben dan Fb..

    Liefs

  15. zaaaalige foto!

Geef een reactie

 
