Like in a movie

~ door Pauline Grossen op april 30, 2010.

20 Reacties to “Like in a movie”

  1. cool !!!

  2. hey paulien, weer een super mooie foto & echt precies uit de film🙂
    ik heb een vraagje, kan het zijn dat jij op mijn boek van frans staat? want anders lijk je er wel heel hard op :p
    maar kan ik die foto is door sturen? en naar waar moet ik die dan sturen? want ik weet geen mail adres..
    echt een leuke foto!
    xx Sien!🙂❤

  3. W-A-U-W. Echt super!

  4. coole foto’s xxx

  5. dank uuuuu
    Net terug van Parijs🙂 ik zal alles morgen ofzo beantwoorden en ook op jullie blog komen piepen😉

  6. Mooi hoor! Kon idd zo uit een film komen!

  7. Wow echt super mooi! Ben benieuwd hoe ’t was in Parijs🙂

  8. Mijn hemel wat ben je toch onaards fotogeniek!!

    Fijn weekend, mooi meisje.
    xx

  9. Echt mooie foto’s ! x

  10. Supermooi, vooral de tweede! x❤

  11. amaaai! zomooi!

  12. oeps! precies wat verdikt??? je gaat toch nog model blijven he??
    kussie Kato

    • tja Kato , ik hou niet van skeletten ! Mijn gewicht en BMI is normaal voor mijn lengte …. ik ben niet ondervoed zoals sommige modellen🙂
      En euh verdikt ? Aan wat zie je dat? Feit is da ik geen klein meisje ben maar ja da’s de natuur é 😉

      • BTW ik heb nog nooit zoveel opdrachten en vraag gehad als nu, blijkbaar houden fotografen ook van een beetje vlees op het skelet hahaha dus bedankt voor je “zorg” maar tis echt nie nodig
        kussie

      • Haai! Ja da was nu echt niet slegt bedoelt hoor maar ik dacht met uw armen zo dat je wat verdikt was. maar bleikbaar dus niet! Goed dan! ik vind je nog steeds super hoor. ik ben heel mager en veel gepest daarom dusja nu hoor ik overal dat ik juist daarvoor model moet worden hahahahaha xxxxxxx

  13. Hey Pauline,

    Mooie foto’s😀 Wie is de fotograaf? Ben ik namelijk zeer in geinteresseerd!

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Denise

  14. Omg verdikt xD
    vind juist da je er op deze foto heel ‘slank’ uitziet😀
    xx❤.

  15. You’re like a real star! ^^
    Kben verslaafd aan al jouw foto’s haha (:

Geef een reactie

 
