1 of my best picture

~ door Pauline Grossen op mei 2, 2010.

18 Reacties to “1 of my best picture”

  1. Wauw inderdaad! Het totaalplaatje is perfect!

  2. echt idd één van u prachtigste foto’s ooitt waaauuwwwww!! geen worden voor!
    xx ❤

  3. Onder water? Wow! Erg mooi, heel erg mooi!

  4. wow! idd, one of your best pictures!

  5. Idd, one of your best pictures!!!! Of course, het is een foto van Selina De Mayer!! Pauline als model en Selina als fotograaf dat kan niet mislopen hé! ^^ xx ly

  6. dank u Julie🙂

  7. hey pauline, je hebt nog niet geantwoord🙂
    sorry dat ik zo aandring ..
    ik heb een vraagje, kan het zijn dat jij op mijn boek van frans staat? want anders lijk je er wel heel hard op :p
    maar kan ik die foto is door sturen? en naar waar moet ik die dan sturen? want ik weet geen mail adres..
    en deze foto is echt heeeeeel mooi😮
    xx Sien! ❤

  8. jaja Sien dat ben ik inderdaad🙂 Stuur maar naar paulinegrossen@gmail.com
    dank u
    xxx

  9. Prachtige foto van jou!

  10. waw echt! keb der geen woorde voor!! zo mooi!!!!!!! sory da ik ni veel meer kom!! ma keb het druk! ik probeer zoveel mogelijk te komen! xxx Hanne

  11. prachtig !!! zoals ge zelf zegt éé,
    van u beste foto’s😉 xxx

  12. prachtig, maar dat zijn al je foto’s! Je mag dus vanaf nu bij iedere foto zetten : 1 of my best pictures… LUS x

  13. Prachtig Pauline

  14. das echt zot mooi😀

  15. die foto is gewoon ‘magisch’ zoo mooi zo onderwater enzo! x❤

  16. wauw egt super mooi xxxx

  17. Ik krijg mijn mond niet meer dicht..wow..!! Ö

    Xx

Geef een reactie

 
