2 versies

~ door Pauline Grossen op mei 9, 2010.

14 Reacties to “2 versies”

  1. hehe, eindelijk issie er! hihi, ik zat al op deze foto te wachten, hij stond ook in je filmpje. Ik vind hem werkelijk prachtig. Vind de 2e denk ik net iets mooier qua kleur! Tine heeft weer goed werk geleverd en jij natuurlijk ook!

  2. Moie foto’s, SUPERSTER. Veel succes met je blikperiode, groetjes thuis en tot ziens. Een groot bewonderaar uit Breda, Nederland. Kees xxxxxx

  3. Wow
    Mijn voorkeur gaat uit naar de kleuren.

    liefs, River

  4. Superrr mooi !!!
    ik verkies den zwart-witte xxx

  5. De zwartwitte vinnek echt supermooi! (:
    x

  6. dank u ik kan moeilijk kiezen 🙂

  7. mooi!!! ma ze zijn allebij heeeel mooi!! xxx

  8. I like the color one !

  9. kzou ook niet kunnen kizen :p

  10. die in kleur is prachtig !

  11. zwart wit😛 goede blik!❤

  12. Wow mooi Pauline ! Knappe foto’s & uw haar zo mooi seg i love it😉
    x

Geef een reactie

 
