Fornarina

the pictures are coming …

made by Heinz Toussaint

made by Savale

~ door Pauline Grossen op mei 12, 2010.

16 Reacties to “Fornarina”

  1. Bij het zien van die eerste foto had ik echt een ‘whaauw’-reactie! Hele mooie pose!

    Liefs, Fannyke

  2. Weer hele mooie foto’s, vooral die bovenste. Knappe, mooie meid ben je geworden, mijn SUPERSTER. Keep on going!!

  3. Zeer mooie foto’s. Prachtige poses.

  4. Dat ziet er alvast veelbelovend uit!!🙂 + Die 2 foto’s zijn ook heel mooi!! xx Julie

  5. Omg superrr mooi !!! xxx
    & diene roze mini cooper❤ love it😉

  6. very cool, love it !!!

  7. Wauw heel gaaf en dat filmpje❤ de laatste foto vind ik het mooist!

  8. Pauline jij bent echt zo’n prachtkind é !!😉
    Uw haar is zo mooi !! Man man man… ONBESCHRIJFELIJK ja!😉
    Hoe is het nog met jou? Bijna axamens succes!
    Ik ben echt blij dat ik u ken! en dat ik u MAG kennnen!
    LY!

  9. Pauline, alweer een zalig filmpje en hier zie je wat “behind the scenes” beelden wat ik zelf wel interessant vind om naar te kijken. Ik ben benieuwd naar meer foto’s uit deze shoot!

    Jij blijft maar bezig, daar kruipt toch erg veel tijd in? Slaap je nog wel eens?🙂

  10. Pff je hebt echt superleuke foto’s plientje
    xxbejsa

  11. echt prachtige foto’s! Vooral de eerste! & leuk filmpje! ;D Die roze auto is suuuuupercool vinnek (: x❤

  12. waaaw!! kei mooie foto’s en filmpje kei leuk!!! xxx

  13. Keimooie foto’s en tof filmpjee!😀

    Kusjes❤

  14. die foto’s met die auto zijn zo sjiek!

  15. je foto’s zijn echt super !

Geef een reactie

 
