Lady GaGa

was een van de beste optreden dat ik ooit in mijn leve heb gezien !!!!!!!!!!!! I want to go back🙂 Wat een freaking show zeg! Monsterlijk , echt  fanGAGAstisch

Vodpod videos no longer available. Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 18, 2010.

13 Reacties to “Lady GaGa”

  1. I just love it!
    ♫ All I can Say is hey hey! ;D

  2. Wauw wat gaaf dat je daarnaartoe bent geweest! Lijkt me echt superdepuper!

  3. Oooh, dat ziet er echt leuk uit daar!
    ik ga mss ook in november !
    nog een vraagje, met welk programma maak jij die filmpjes?
    liefs❤

  4. het was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper zalig!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Amai da ziet er nogal een optreden uit ze!😉
    Tot oelang heeft het geduurd? Niet te moe? Nee natuurlijk niet ons pauline is onvermoeibaar!
    Leuk dat je naar het concert ging !!!! & dat er nog véél concert’s mogen komen waar jij naartoe kunt gaan é!🙂

  6. LADY GAGA !!! was echt superrrr,
    ik wil ook trg😉 leuke foto’s & filmpjes xxx

  7. twas idd SUPER!!! echt waar!! zo spectaculair! xx

  8. Alé, ‘k ben blij voor je dat het de moeite was.

  9. twas echt geweldiggggg ;o❤

  10. Amai die echt wel goed live e as k da filmke van speechless zie, en daar dan ook nog ns piano bij! ‘k heb wel spijt da k ni geweest ben, maja kvinnet te duur😉 x❤

  11. ik wou ook gaaaan!

Geef een reactie

 
