Reportage Telefacts

Woensdag werd ik gefilmd tijdens een shoot door een ploeg van VTM.  Ook mijn vriendinnen Rani en Tessa hebben ze gefilmd …🙂

Vodpod videos no longer available.

de volledige versie 😉

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 21, 2010.

35 Reacties to “Reportage Telefacts”

  1. You rock girlie!
    Loveyou choezziieeeeeee x bcfe

  2. Ja ik heb je op TV gezien.Knap!

  3. Goed gedaan Plientje. Leuk!
    Wij waren nogal nerveus maar alles is toch goed verlopen.

  4. Wauw wat gaaf! Ben erg benieuwd naar de foto’s, in het filmpje ziet het er zo leuk uit!

  5. Khad je gezien & je een sms gestuurdt😀

  6. Jullie hebben dat goed gedaan meiden! ;D

  7. kben fier op je❤

  8. looks nice and cute !!!

  9. Mooi Pauline! En ook Rani en Tessa zijn super goed bezig.
    En weet je wat mij is opgevallen (behalve je accentje) is dat je zo straalt, je spat letterlijk van het scherm! Je hebt charisma meid.

  10. wil iedereen bedanken voor de mails , berichten,reacties, smssen, ingesproken boodschappen enzovoort die ik heb gekregen in verband met Telefacts🙂 Thank you, Love U guys🙂
    en was keiblij dat ze met de lieve Rani en Tessa in één reportage te zien was, ze hebben dat ook super gedaan. Love you my super twins;)

  11. je hebt da suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper gedaaan schatje !
    khad et gezien op tv ;D❤

  12. wajoooh! echt SUPER goe bezig!!! echt waar!! xx

  13. Je hebt dat echt top gedaan!!
    Ly x❤

  14. Ik vond het SUPERLEUK om met jou te mogen shooten,Pauline !
    De foto’s volgen halfweg in juni,ik ben benieuwd….
    Dikke kus X
    Meaghan

  15. goed gedaan hoor pauline jij doet het tenminste

  16. ’t was ferm Paulientje🙂

  17. We hebben ook al veel goeie reacties gekregen Plientje, we zijn superblij dat we in dezelfde reportage zaten. Het heeft ons veel moed gekost maar we zijn trots op het resultaat.
    xxx

    • Ja ik heb ook enorm veel leuke reacties gehad🙂 Heel veel mensen zijn blijkbaar expres opgebleven om naar Telefacts te kijken ook al was het volgende dag school lol en ik lag te slapen en heb het opgenomen😉

  18. Zalig😉
    Prima gedaaaaaan !!!!!
    Xxx

  19. kheb het nie gezien,ma me tante zei het vandaaag😉
    dus ben ik nu op u blog & tsta der al op😉 xx

    goe gdn & rani & tessa ook xxx LY

  20. Wat leuk!

  21. Amai jij praat plat!

    • haha really? Dan heb je nog niets gehoord😉 Trouwens het geluid op dit filmpje is super slecht.. maar iedereen, aan de talrijke reacties te zien, heeft mij héél goed begrepen hoor….
      Ik praat blijkbaar niet zoooo plat want bij mij hadden ze geen ondertitels nodig, bij de kids van Antwerpen wel …lol…maar één ding weet ik zeker, ik kan héél goed en duidelijk praten anders had ik al niet een 50tal tv en radio spotjes opgenomen. Ik hoop dat je eens een betere versie zal vinden, zo zal je horen dat het wel duidelijk was.

  22. Ik vind toch dat je echt plat praat sorry! Welke spotjes zijn dat dan? Staan die hier op je blog? of was het voor regionale stuff? anyway PLAT; ik geef dixie🙂 interesse?
    groetjes uit Leopoldsburg😉

  23. Haha, ok, nog eens, welke 50 spotjes zijn dat dan?

  24. gij zijt zooooo goed bezig; ge gaat het nog heeel ver schoppen!😀 xoxo

  25. pauline, echt je werk is prachtig.je bent een topmodel in wording.doe zo verder.x

  26. Eerst lachen ze met u en dan maken ze foto’s met zo een kus mondje …. rare mensen toch😉 Enfin nu weet je waar ze hun inspiratie halen.. op je blog, mag je fier op zijn!

Geef een reactie

 
