Opendeur

Gisteren was het opendeur dag op mijn danschool , hier een filmpje van Jazz dansen , dit doe ik maar sinds dit jaar…maar I love it

Vodpod videos no longer available.

en hier dans van de cheerleaders

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 24, 2010.

18 Reacties to “Opendeur”

  1. wauw, keigaaf! Als je geen model of actrice later wordt, dan is dansen ook wel wat voor jou :O Aaah dat liedje van de cheerleaders is zo leuk, muziek van Cascada kun je zo goed op dansen!

  2. Amai 1 ste jaar Jazz en al zo goed Jazz-Dansen amai knap hoor😉

  3. ma amaaai! je kan echt wel goed dansen!! ooit overwogen bij studio 100 of zo in te schrijven? xx

  4. ja das msn wel waar..

  5. nice dancing😀
    xxx

  6. amai plien ge kun een stukske danse ze !!! xxx

  7. spijtig da gent wa ver is voor u kga der deze zomer en week dansstage doen voor hiphop & jazz😉 xxx

  8. Supergoed gedanst! (: x

  9. Pauline onze ster op de dansvloer🙂
    Jazz is inderdaad zalig<3 maar weet je wat ik ook echt super zalig vind? Een groot danstalent aan het werk zien en dan heb ik het over jou!😉 Nice filmpje !!! xxxx

  10. dank u iedereen voor de lieve reacties🙂 Ik doe Jazz dansen enorm graag en ik ben maar één uurtje in de week sinds oktober ofzo bezig, moest ik meer tijd hebben zou ik dat zeker meer doen🙂

  11. Schatje, ik had niet verwacht dat je zo goed kon dansen! Je hebt mij echt verbaasd, zeker dat Jazz stukje, je bent amper enkele maanden bezig en al zo’n resultaat! Proficiat Plientjeuh

  12. Jullie hebben een goed niveau en moeten zeker niet onderdoen! Ik heb al filmpjes gezien van opendeurdagen van andere dansscholen (waaronder studio 100) en eerlijk gezegd dit is zeker even goed, zelfs beter als je echt maar enkele maanden danst!

  13. die dansjes zijn leuk!
    Welke dansschool is da?

  14. Wauw Pauline je kan echt megagoed danse!!😮😀
    Een echte ster!😀

    Kusjes Lauren❤❤

  15. Kben verslaafd aanu Jazz filmpje, gy kuntda écht héééél mooi!
    Doezo verder, want Jazz, ballet,.. en nog zo van die soorten dansen zijn mooie basissen om andere dingen te gaan doen! xxx

  16. superstar!🙂

Geef een reactie

 
