Blablabla

Tijd voor een beetje babbelen😉 Want juni komt eraan en daarmee de examens😦 dat wil dus zeggen zoals elk jaar : minder op de PC, geen shoots mogen doen , geen castings…. ik heb net eentje van Kiabi laten schieten omdat ik echt niet kon shooten midden in de week in juni (hallo, en school???) Ik heb massaal veel reacties gekregen over de reportage van Telefacts, 99% daarvan waren super positief, enkele domme jaloerse opmerkingen maar  dat vond ik ook super want never forget : jaloerse opmerkingen = dikke frustratie = oooow wat ben je toch goed bezig🙂 Na aanleiding van de reportage kreeg ik een mailtje met de vraag of ik de officiële opening wou verzorgen van een kunstgalerij! Ik vond het een hele eer en dat heb ik ook teruggemaild🙂 De opdrachtgever, Pim Smit, vroeg of ik dat alleen wou doen of andere mensen zouden kennen die aan dat project wilden meewerken , ik heb een paar mensen gemaild… en nu wordt het een hele show ‘Kunst op de catwalk’ met muziek, special guests en een aantal Bv’s. Vanvond is het dus zover en mag ik daar defileren! Jullie krijgen daar zeker nog een verslag van🙂

En deze week kreeg ik ook nog een mailtje van Fleur om te zeggen dat ik een t-shirt had gewonnen van Retrorush, wat was ik keiblij, dat is de eerste keer dat ik iets win🙂

Van Kunst gesproken: ik sta, net zoals vorig jaar trouwens, op een kunstwerk van Marc Leseur en ben te zien tijdens zijn expo in een galerij. De expo loopt tot midden juni maar ik kan helaas niet gaan kijken met de examens! Spijtig want het kunstwerk is nu al verkocht maar gelukkig kreeg ik van Marc een paar foto’s (zie hieronder)

Zaterdag 5 juni mag ik dan nog een catwalk lopen met super kleren en dan is het studeren , studeren en nog eens studeren …… maar daarna , amai, het wordt weer de moeite hoor deze zomer. Hier een aantal leuke dingen die mij te wachten staan  : een paar super toffe shoots (teveel om op te noemen), opname van een kortfilm, festival Torhout Wercher Classic met de BEP, Mika, Amy Mcdonald, Musical Stage Les Misérables, Pukkelpop 3daagse festival, mijn verjaardag of course en een paar leuke reisjes en natuurlijk véél , héél véél bezoek🙂 Ik wil ook heel graag een paar dansstages doen , ik kreeg zoveel reacties over de jazzdansen dat ik dat nu zeker nog meer wil doen🙂

Click voor een grotere versie


achter de schermen tijdens de shoot van Lien (Telefacts)

~ door Pauline Grossen op mei 28, 2010.

18 Reacties to “Blablabla”

  1. Wauw het klinkt supertof! Volgens mij zijn de Examens in België velen malen zwaarder :O Maar goed, volgens mij krijg je echt een topvakantie! Wat leuk dat je hebt gewonnen!😀 Oh en die schilderij is echt prachtig❤

  2. Jouw adres staat op die tickets van Pukkelpop, nu kan iedereen je gaan stalken, of is ’t jouw adres niet? xD.
    alst wel jouw adres is: woon jij in Middelkerke? ö

    &dat kunstwerk is supermooi<3

  3. oppassen inderdaad met zomaar je adres op internet te zetten.. voor de rest: er staat je een leuke zomer te wachten, geniet ervan!!
    xx, fannyke

  4. Wat ben ik toch jaloers !

  5. oh leuk ;D
    behalve de examens dan haha :p
    en ik sta ook op een schilderij van Marc ;D
    kben gaan kijken op de expo, twas echt heel mooi allemaal ;D kheb dat schilderij van u ook gezien😉
    ik mis je zo !❤

  6. zo te horen word het superr druk & kei plezant deze zomer😉 btw kga misschien ook na pukkelpop xxx

  7. succes met je examens!
    Ik kijk al uit naar de musicalstage met je😉 al is het nog wat wachten he🙂
    Lus

    xxx

  8. Kei leuk allemaal (:
    kga wss ook naar pukkelpop gaan, als k ni te moe ben van frankrijk want ik kom de 20ste om 9u smorgens thuis en dan n paar uurkes slapen en dan wil k nr pukkelpop😀
    kmisje!
    x❤

  9. Klinkt allemaal super !😉
    Suc6 met de examens é !!

  10. schatteke!
    dit is toch niet uw hyves? http://fashionista-kaulitz.hyves.nl/

  11. inderdaad nu is het even plaats maken voor je school hé Pauline
    en btw als je dansstages zoekt er zijn er hele goede in Brugge!!!!!
    grandiose zelfs!
    toi toi toi voor je examens

  12. Jaja! je mag dus gaan naar PukkelPop! zalig, kweet nog da je ouders en jij zaten te onderhandelen onder welke voorwaarden je zou mogen gaan, was best grappig😀 K’vind super vo je daje mag gaan, geniet ervan!

  13. Je bent wel jong voor naar pukkelpop te gaan. Maar ik ben blij voor je. Ik denk dat als ik op mijn 13e moest vragen aan mama of ik naar pukkelpop mocht gaan, dat ik de hoogste boom kon inklimmen.
    Maar door altijd met ouderen op te trekken in de modellenwereld, zal je verstandelijk wel voor zijn op je leeftijd!
    Geniet van pukkelpop, want dat is echt de moeite waart!!!!

Geef een reactie

 
