Kunst op de Catwalk

Zoals beloofd dus een verslagje van Kunst op de Catwalk van vrijdag!  Het was geweldig🙂 Echt héél héél tof om te doen en ik heb super leuke mensen ontmoet zoals Anneke van Hooff die ik al kende van facebook. Ze is echt super lief en ik wil haar nog bedanken voor de snoepjes en lieve chocolade boodschap, ik ben er dol op! Chadé is een topmodel en hij deed ook mee, wow zeg , ik dacht eventjes dat ik naast Robert Pattinson 2 mocht lopen haha, mooi en super lief en zijn foto’s zijn prachtig! Dan heb ik ook Bassie ontmoet, hij vertelde een beetje zijn leven en het was best spannend en ook Marc Herremans was er , wat een super lieve man ook! Elke keer als wij elkaar backstage kruisden tijdens de show gaven we een high five 🙂 En dan natuurlijk Pim Smit! Een fenomeen, een super artiest en zijn Kunst is prachtig! Op de officiële opening kwamen er veel volk waaronder de burgemeester. Na zijn speech kon de show beginnen, wij moesten dus met Kunst op de catwalk lopen. Verschillende camera’s hebben dit event gefilmd en normaal gezien zal het te zien zijn in de rode loper. Na de show kregen we veel complimentjes en was er tijd voor een borrel en een hapje en konden we nog gaan kijken naar alle schilderijen en met de gasten babbelen. Ik heb een ongelooflijke mooie avond beleefd

Hier foto’s dankzij Phil🙂

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 30, 2010.

9 Reacties to “Kunst op de Catwalk”

  1. Wat leuk zeg!

  2. oh dat ziet er leuk uit!
    en pukkelpop wordt een feesjeeee!🙂
    ga jij combi?
    xx

  3. Je blijft het toch maar doen Pauline! Proficiat

  4. Kei leuk!
    Haha amai ja die man is idd wel knap! (:
    x❤

  5. Hey SUPERSTER, ik heb de foto’s gezien van Kunst op de catwalk. Ik hoop ook dat ze in De Rode Loper komen. Dat programma bekijk ik, als Nederlander, dagelijks. Kom je ook aan het woord? En weet je al wanneer het in DRL komt. Veel succes in je komende blokperiode, en verder in alles wat je onderneemt. Maar in dat laatste heb ik in elk geval wel vertrouwen. Groetjes aan je ouders en broer, en tot nog eens. Een bewonderaar, xxxxxxx.

  6. kei leuk! en dinne gast naast u met dat groot schilderij is echt moooi! gelukzak :p xxx

  7. Anneke van Hooff! Dat is familie van mij he, achternichtje!

    Grappig haha, ik volg je nog steeds trouw hoor Paulienetje, je doet het echt geweldig allemaal!

Geef een reactie

 
