Presenteren

De opdrachten volgen elkaar op en zijn altijd verschillend en dat is net plezant! Hier had ik de vraag gekregen om Feest in het park te presenteren en de artiesten aan en af te kondigen!

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op juni 1, 2010.

14 Reacties to “Presenteren”

  1. Aaaah wat leuk joh! Je doet het goed🙂 Heel leuk filmpje!

  2. Goed gedaaaan😀 xoxo

  3. Amaii,
    ge hebt da egt super goe gedaan,
    blijf zo doordoen!
    x Charlotte

  4. uitkondigen?🙂 (afkondigen)

  5. En je blijft maar gaan, wat kun je in feite niet? Wat een veelzijdigheid toch, je blijft mij verbazen.

  6. Heb je niet megedaan aan de audities voor VTMKzoom?

    • Ja Kris had me wel gevraagd om mee te doen en vond het jammer dat het niet ging maar dat was elke keer naar Mechelen rijden om te repeteren enzo en je moest de hele maand juni zeker vrij zijn en met de examens ging het niet gaan! Voor het moment lukt het mij niet om meerdere manden vrij te houden en meerdere keren per week ver te rijden voor repetities, ook vraag voor musicals moet ik weigeren😦 Allé dat zal voor later zijn, als ik 18 ben en naar Antwerpen verhuis ofzo hahahaha

  7. Goed gepresenteerd Pauline!!! Leuk, om je zo bezig te zien.🙂
    xx Julie

  8. Op die laatste foto lijkt het alsof je zo zingt !😀
    Echtwaar , als ik niet zou weten dat je model bent zou ik denken dat je zingt ofzo😛 Goed gedaan Pauline !❤

  9. Oh, misschien een kleine request: Misschien is het ook leuk om een keertje ‘blablabla’ in de vorm van een video te doen!

  10. Supergoed gedaan, da moet tof geweest zijn!😀

Geef een reactie

 
