L’essentielle

bloglovin

Een tijdje geleden had ik een shoot voor een ontwerpster van La Cambre, Raphaëlle L’himi. De foto’s werden gepubliceerd in “L’essentielle” in Wallonië en komen ook in een boek gepresenteerd tijdens de defilé van juni waar ik voor uitgenodigd was maar ik kan helaas niet gaan wegens … ja juist.. examens

hier de foto’s :

Later krijg ik ook nog het boek en zal ik dan de foto in een betere kwaliteit kunnen plaatsen want scannen is niet zo evident.

~ door Pauline Grossen op juni 2, 2010.

12 Reacties to “L’essentielle”

  1. Wauw, prachtig!

  2. cute, talk to you soon ?

  3. Wow! zomooi!

  4. dank u x

  5. Amai MoOie foto’s😉

    xxx

  6. En je blijft maar gaan! Proficiat

  7. mooi foto’s & amai wat n kleren😀 x❤

  8. Hey Pauline,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog…Kleiding op de laatste foto van L’ Essentielle vind ik echt wel super. Mooi werk. Nog nooit van L’ Essentielle ge(zien)hoord

  9. dank u🙂

  10. la cambre is hier niet zo ver van bij mij
    heb je presentatie bekeken van feest in het park hihi je doet dat goed hoor!!!
    spijtig natuurlijk van die examens maar jou kennende zullen er nog wel vele défilé’s komen hé
    liefs en succes met je examens!

  11. You rock here!😀

Geef een reactie

 
