PlienPrincess

Ik heb door de examens niet echt veel tijd om iets te vertellen hier maar tot nu toe gaat alles goed (behalve geschiedenis, massa’s moeilijk)

Ik hoop voor jullie ook?  en jaaaaaaa het is bijna gedaan:D

Daarna vakantie …. het zal leuk zijn maar langs de andere kant heb ik gisteren een telefoon gehad voor een opdracht op zaterdag 26 juni en ik ben er weer niet, allé zeg zo’n pech, iemand anders zal gelukkig zijn é😉 Die mevrouw van de agence zei het ook dat ze al 3 keer had gebeld voor mij en ik dan telkens weg was ( toen naar Londen en nu) Volgende keer moet het gewoon lukken:)

~ door Pauline Grossen op juni 18, 2010.

13 Reacties to “PlienPrincess”

  1. dies foto is kei mooi
    ooh, en nog veel succes metje examens éh (; ❤ xx

  2. massa’s mooie foto !!!
    & veel suc6, bij ons was wiskunde zeer moeilijk :p xxx

  3. Ik heb geschiedenis op de laatste dag –”
    erger kan gewoon niet, serieus!

  4. Gelukkig is het hier niet zo zwaar, ik heb volgende week. Maar nog heel veel succes!

  5. Zo’n mooie foto! Succes nog met je examens e! In de vakantie hoop k je nog ns te zien ;d❤

  6. nice😉

  7. Wauw, That’s nice =D
    Dikke kus

  8. keimooie !
    maar ik heb een vraagje: hoe kan ik ook zo een blog maken zoals jij? en moet je daar voor betalen ?

  9. txs❤

  10. inderdaaaad, een prinses!:D

  11. die is mooi ja ;d

Geef een reactie

 
