Finito

…. met de examens🙂

En nu kijken of ik alles mee heb om op reis te vertrekken😉

Ik heb nog op het internet iets leuks gekocht en ja het is net op tijd aangekomen🙂 Leuk é ?

en nu een “rock” foto, check die bril ;D

hopelijk zijn jullie examens ook goed verlopen! Profiteer zeker en vast van de vakantie en blijf natuurlijk komen kijken op mn blog want ik blijf foto’s posten ook van op reis😉

CU

pfffff ik blijf maar mails krijgen voor opdrachten volgende week :(  Nu voor actimel en Belisol …. doeme toch dat zijn al 5 mogelijke opdrachten die ik mis door enkele dagen op reis te gaan. SO UNFAIR !

~ door Pauline Grossen op juni 23, 2010.

12 Reacties to “Finito”

  1. Hey SUPERSTER, dat is inderdaad een mooi kleedje, maarre…waar is dat mooie gezicht, wat er normaal boven zit? Alvast een prettige vakantie, enne succes. Je grootste bewonderaar. Kees xxxx

  2. Dat shirt is echt totally you! Leuke foto🙂

  3. Have a great summer !!!

  4. pff, ik eb morgen nog examens.
    ghebt geluk daye al gdaan ebt (;
    da kleedje is egt cool❤
    xx

  5. zalk doen.
    maar nederlands is tog nooit moeylijk.
    damn jong, die zon vanmiddag was om van te flippen
    als je binnen moet zitten leren ;(
    maaryaa. (;

  6. kei coole bril! Wel jammer van die opdrachten, maarja je zal dr nog wel wat krijgen ;D Amuseer je op vakantie e!❤

  7. waw echt luek!! amuseer u op vakantie!! xxx

  8. Zowijzz! haha
    juaah endelijk gedaan met die stomme examens! ik avn vandaag😉
    haha mooie ftoos !!
    xx

  9. kei cool t-shirt😉
    enja eindelijk vakantie😉
    diene bril zo graaaaaaaaaaaaf !!!!

    btw kheb die opdracht van belisol ook gekregen😉 xxx ly

  10. hey! amaaaaaai ben jij dat op die eerste foto ook? jij bent keihard afgevallen!! supermooi!

Geef een reactie

 
