Miss Pink Cupcake



~ door Pauline Grossen op juni 27, 2010.

16 Reacties to “Miss Pink Cupcake”

  1. EEEEEEWW!
    sorry ik vin altij uw fotos mooi maar dit vind ik tochwel echt ni mooize waarom hebben ze pukkels op uw gezicht gesminkt???

  2. very nice one, Pink Lady

  3. Zowijzz!

  4. Vind t eigenlijk ook ni echt mooi …

    • andrea of citroenzuur : dat is je volste recht😀 alleen jammer dat je het enkel de moeite vindt om een bericht achter te laten als het voor iets negatiefs te vertellen is, jammer😀

      • Ja alloooo Pauline, seg moogt ge dan enkel wa zegge als het goe is owadde? ge moogt toch gewoon uw mening zeggen, das toch net goed voor u, dan wete wat de mensen echt ervan vinden. Tmoet tochni altij rozegeur en maneschijn zijn soms is het ook echt ni goe he!

  5. Wauw awesome! Jouw lippen, zitten er spikkels erop?

  6. Kvind de “schoonheidsvlekjes” nog wel mooi, maar kvind de ogen te overdreve😀 Maar swel een prachtige foto! x

  7. kvins wel iets speciaal !!! xxx <23

  8. Hey Pauline,
    ik snap dat het moeilijk is om met kritiek om te gaan. Maar mensen hebben nu eenmaal allemaal verschillende meningen! Ik persoonlijk vind deze foto’s ook niet geweldig, maar dat hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. Veel succes met alles!
    x, fannyke

    • ik kan hééél goed met kritiek omgaan! Wat ik niet tegen kan zijn de zogezegde fake profielen (volgens mij trouwens altijd dezelfde persoon die een ander naam invult) en ENKEL en ALLEEN maar hier iets opschrijft als het negatief is …. hoe noem je dat dan ??? Dat is een groot verschil:D als jij hier al een paar keer een bericht hebt achtergelaten en af en toe al iets moois hebt gevonden en opeens iets niet dan OK, geen probleem….maar enkel de moeite pakken om een bericht achter te laten als het een kritiek is .. is pas zielig lol

      • Hey, ik heb hier nog is ne keer alles gelezen hej en ik denk duswel ni dat da dier dezelfde persone zijn e, daarbij da kunde gij toch zien dan? kijkt het dan ne keer na anders?
        Ma echt sorry hoor, ik em ookal goei dinge gezegd e. kvin dit gewoon echt ni mooi, das ni slecht bedoeld e.

  9. Je lippen zijn supercool op die foto’s!❤

  10. jaja het is daarom dat het email adres van citroenzuur (alias Andrea) en die van Erin niet bestaan zeker ? Ik heb net een mail gestuurd en kreeg direct : mailbox unavailable (state 14).

  11. Pauline, als ik elke keer wanneer ik een foto van jou mooi vind moet reageren ben ik de hele tijd met niets anders bezig! (Als dat geen mooi compliment is)

Geef een reactie

 
