Yolanda

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op juli 6, 2010.

10 Reacties to “Yolanda”

  1. Wauw!

  2. keimooi !❤

  3. Wooow! supermooi!
    btw, wie zingt dat liedje op dat filmpje? ;p

  4. Heeeeeey !
    ik heb een vraagje ( alweer xp) ik zag op je oude blog dat jij al in veel films & spotjes hebt meegespeeld en dat je al verschillende audities hebt gedaan. Nu is mijn vraag hoe weet jij dat er audities zijn en waar en wanneer ? X

  5. Prachtige foto’s❤ Ly

  6. Je bent echt een heel mooi meisje (:
    Ik ben serieus jaloers op je

  7. Mooi filmpje en foto! xxx

  8. verwijder deze reactie eens aub,foutje van mij ooopppppsssssss

  9. gedaan Bart!

Geef een reactie

 
