Menatwork

Ken je de site  http://www.menatwork.nl/

Je moet daar zeker eens op gaan surfen want je vindt er alle mogelijke brands zoals Adidas, Diesel, G-Star, Jc Rags, Die for it en nog veel meer …..

En nu dat er solden zijn is het zeker de moeite om eens te gaan kijken😀 Ik heb in ieder geval al een selectie gemaakt van wat ik leuk vind maar ik zou bijna alles kunnen kopen want je vindt er niet alleen maar t-shirts of hoodies en kleedjes maar ook sjaals, schoenen , riemen en nog véél meer …….. Bestellen duuuuuuuus

~ door Pauline Grossen op juli 11, 2010.

7 Reacties to “Menatwork”

  1. Zooo leuk allemaal! kga ns kijken op die site (:
    x❤

  2. Schrijf je dit vrijwillig of heb je ook een mailtje gekregen? Vroeg ik me even af // Ze hebben echt superleuke kleding, maar helaas boven mijn budget😦

  3. Cool cool & nog is coool !!!!
    kga is gon zien se😉 !!! xxx Ly

  4. ketchup en mayonaise is een nieuwe site en geeft elke dag een geheim achter de wereld van fashion , beauty en lifestyle

  5. dank u , ze hebben ook enorm veel jeans enzo! Keigoede site😀

  6. Je kan ook gewoon naar de winkel gaan.
    Je hebt een Menatwork in Roeselare (:
    Daar ga ik dus bijna altijd ;p
    xx

  7. coole kleren
    ik heb alleen geen geld meer om nog meer kleren te kopen (N) ;p

Geef een reactie

 
