Summertime

We zitten al bijna in de helft …… profiteren dus! Je ziet hier niet héél véél beweging op mijn blog omdat ik bijna nooit thuis ben …. Ik beleef mijn beste zomer ooit .. ik hoop jullie ooit ….

Klaar om op stap  te gaan met vrienden  …

KIDIclows@bed

Lots of surprise 😀

Mika & BEP & much more festivals …..

~ door Pauline Grossen op juli 26, 2010.

10 Reacties to “Summertime”

  1. Zo je hebt inderdaad een leuke zomer! Binnenkort meer details?🙂

  2. ziet er allemaal superrr uit xxx

  3. Kei leuk! x

  4. De BEP was et beste concert dak ooit eb gezien! Echt memorabel é!😀 En Cheryl Cole was n super voorprogramma❤

  5. Mijn mama zei juist ; Amai die is keigroot !😀

  6. je ziet er goed uit!

  7. veel plezier nog !

  8. All stars met hakken ?

  9. dank u !!!

  10. aaaah echt een hele leuke vakantie zo te zien! Je ziet er echt superleuk uit op de 1e foto, superleuke outfit!

Geef een reactie

 
