Ethnic

more to come ….

~ door Pauline Grossen op augustus 4, 2010.

63 Reacties to “Ethnic”

  1. incredible pic,
    I love it !!!

  2. ❤ it
    echt ne MoOie foto xx

  3. thank you😀

  4. Super mooi!

  5. Ik heb hier aal een commentaar gegeven :http://www.flickr.com/photos/paulinegrossen/4852353951/
    Zoek mij …
    Geweldige foto!

  6. WOW!

  7. wow zo mooi

  8. Ik vind deze foto ontzettend prachtig,Pauline !
    Dikke zoen,
    Meaghan***

  9. mooi maar laat ons eerlijk zijn, dit is een pose voor een 20jarige!
    ik heb tevens fotos van u in ondergoed gezien in een caravan, dan was je nog heel jong.
    Beseffen jullie dat er zoiets als PEDOFIELEN bestaat???

    • facebook staat vol met meisjes in bikini’s of ballerina pakjes die alles benadrukken ….. dusja….. je vraagt je toch ook niet af hoeveel pedofielen er op strand zitten naar jou te gluren in je bikinitje of ? En wat die pose betreft euh …. 20 jarige pose? Geen idee …. BTW als ge na een film of serie kijkt weet ge toch ook dat diene slechterik niet echt slecht is é … hoop ik toch …. en wat betreft die “ondergoed” shoot , eerst en vooral had ik een hemd aan en een shorty (een bikini of gym- en ballerina pakje toont veel meer) …. 2de het was voor een boek … conclusie : don’t judge without knowing ….

    • Hoeveel reclame wordt er wel niet gemaakt voor kinderondergoed e.d.
      Het feit dat zo’n media mensen opwindt is wel degelijk het probleem van die mensen, en niet van het model dat zonder kwade bedoelingen doet wat er verwacht wordt.

    • Waarom is dat zelfs een pose voor iemand van 20-jaar? Als je wil weten wat pose’s zijn voor 20-jarige dan kan Google je daar zeker mee helpen maar dit lijkt me toch maar een normale pose hoor. En die shoot in de caravan van Pauline daar was nog veel minder aan, zoals Pauline zelf al zegt! Don’t shooting when you does’nt know about it.

      Trouwens zijn wij en anderen die de pedofielen moeten beschermen dan? Ow nee geen binikishoots enzo meer voor kinderen onder de 18 jaar want er zijn pedofielen op internet… Who cares? Het zijn de overheden die ons van zo’n mensen moeten beschermen niet wij die de pedofielen moeten gaan beschermen. Imo is er totaal maar echt totaal niets mis met deze foto, of eender welke andere shoot dan ook van Pauline. Ik weet net van Pauline (en haar ouders) dat ze steeds enorm uitkijken met wat de fotograaf van plan is qua shooting zodat het er niet “te sexy” uitziet.

      Trouwens Pauline wordt zelf nu ook wel wat ouder hé, op zich is er zelfs totaal niets mis mee als ze al eens een wat meer “sexy” shoot zou doen. Als is het natuurlijk niet erg om dit te blijven “minimaliseren”!

      • Ik doe idd wat IK wil , tis nog altijd MIJN leven é ;D
        By the way, ik heb net met een vriendin van mij gesproken van mn leeftijd die een shoot heeft gehad in bikini, ze kreeg geen enkele negatieve comments dusja …..

    • Volgens mij is nog steeds alles bedekt op deze foto hoor😉
      En trouwens is er een reglement voor poses voor kinderen of volwassenen? Nog nooit van gehoord🙂

      Prachtige foto Pauline, you’re the best! x

    • Paulientje weet goed waarmee ze bezig is, en weet ook waar haar grenzen liggen! Blijkbaar zijn er hier andere mensen, welbepaald met IP adres: 91.176.210.130 en die zich profileren onder de naam Jolien, die zich geen gepastte houding weten aan te geven. Zeer jammer dit te moetten lezen, maar Paulien staat hier mijlenver boven! Go Go Go Go Paulientje!!! jij gaat het maken in’t leven, die zieligaard niet!!

      groetjes

      • Indd! Man toch! Gaan we al zagen over zo’n foto?
        Kijk es rond op netlog en facebook?!
        Ik bedoel.. – Vooral netlog – sta vol met (laten we het deftig houden) minderjarige meisjes dat al in bikini of soms zelfs met alleen een sjaal rond hun op de foto staan.. Om nie te spreken over de jongens :s
        Dit is écht wel leeftijdsgetrouw! Pauline houd zelfs haar handen nog voor haar bikini! Ge ziet amper welke kleur datze aanheeft :p
        Komaan! Grow up people! :p ‘T is nie da ze op de cover van de P-magazine staat hé.. endan nog.. Ik weet héél zeker dat Pauline en haar ouders er steeds voor zullen zorgen dat alles blijft in de juiste normen en in de juiste context.. Pauline doet zelf wat ze wil en is goed bezig met het uitbouwen van een geweldige carrière. Laat haar doen & ga zelf iets proberen maken van jullie leven🙂 xx

  10. pffff waar maken ze zich druk om ?

  11. btw; danku plien voor diene blogroll te veranderen ! xxxly.

  12. prachtige foto maar idd ik vindt het ook voor een meisje van 13 op de grens je ziet welliswaar niks maar toch.
    maar het is aan de ouders dit wel of niet goed te keuren😉
    ik zie toch liever andere foto’s van je🙂

    • welke grens? Ik snap het echt niet wat jullie verkeerd zien in die foto hoor ….. het is een gewone leuke zomerse foto toch? Maar ja als ik mij niet vergis bent u de mama van Saar en dus héél goed bevriend met Lauren …. Dat verklaart alles nietwaar ;D Op MIJN blog kunt U niet anders dan te komen om iets negatiefs te zetten …..Waarom altijd iets gaan zoeken die der helemaal niet is? Het leven is véél te kort om over zulke dingen te muggenziften .. ik doe liever iets anders en geniet van elk moment en als er “zieke” mensen zijn die daar iets anders willen in zien …. dan hebben zij toch blijkbaar een probleem é😀 Voor de rest ; Chill , peace and love !

  13. Dit is een mooie foto ! En je draagt een bikini en broek , er zijn mensen die halfnaakt aan het strand zitten ..

  14. Hey, kijk ik vind die foto’s van die caravan echt vies en pedofiel, gewoon het hele sfeertje. En over de rest: komaan man, je bent een kind he!
    Moest je mijn dochter zijn, zou dit absoluut niet kunnen!
    Pedofielen doen maar wat ze willen ????!!!!! hoe kan je dat nu zeggen, dus het is ok dat er een pedofiel op je geilt? amai waar gaat het hier naartoe?
    Uw ouders zijn gek!

  15. ale seg,
    ma da zijn mensen uit de 19e eeuw die da erover vinden.
    Ik vind hem geweldig, en zeker niet erover!

  16. Dit is fotografie op hoog prefessioneel niveau. Als dit al niet meer mag, haal dan maar de hele afdeling jeugd ondergoed en beachwear uit de catalogi van 3Suisses en LA Redoute ook he.. en ow, op de website van Speedo staan er misschien ook nog tienermeisjes in badpak, moet dat ook niet verboden worden?
    Volgens mij is Jolien een schuilnaam voor een pedo die bang is om te hervallen of zo…

  17. Geweldige foto Pauline, je moet je niets aantrekken van die ene .. die weet niet beter en zal gewoon jaloers zijn.
    Doe zo voort met wat je bezig bent, want ik vind je foto’s gewoonweg SUPER ! Ik wou dat ik zo’n model had🙂 Trek je echt maar niets aan ! Ge zijt echt SUPER bezig !
    zoen x

  18. Idd, Dit is weer een geweldige foto! En Pauline, je bent een geweldig model!! Meer moet er niet gezegd worden ;)! xx Julie

  19. this photo rocks !
    En supper zever van die mensen allemaal :s
    je zie helemaal niks op deze foto..
    mooi werk meid😉

  20. Hey Pauline,

    onvoorstelbaar hoe sommige mensen een ontblote buik opeens seksueel interpreteren. Dan kan je inderdaad de foto’s van het kinderondergoed in de La Redoute ook ‘voer voor pedofielen’ noemen. Ik vind eerder de mensen die zo’n commentaar op jou blog geven, perverten dat zij deze foto zo seksueel vinden.
    Het is duidelijk waar commentaren zoals ‘dat zijn echte modellen, dit is aandacht zoeken’ vandaan komen: van jaloerse en bekrompen mensen. Jij bent een echt model, Pauline, en de enige die op een foute manier aandacht wil krijgen, is die Jolien zelf.😉

  21. Ze zal niks meer komen zeggen als je haar IP adres hebt doorgegeven !😉

  22. pff wa een zielig *******kind dies blijkbaar mega jaloers op u ze ! wa is IP? ik heb zin om dat wijf zo te rammen ze ! die s gewoon fake en dan nog zo doen amaai ze ! xxxx

  23. Ik denk dat die “Jolien” (die volgens mij gewoon Julien of Roland of zo iets heet en een ouwe rukker is) eens wat meer reclames moet bekijken, dan zou ze al lang gezien hebben dat Paulien wel degelijk een ECHT model is.

  24. Prachtige foto hoor! IK heb hier alleszins niets op aan te merken (;
    Gewoonweg per-fect.

  25. Paulien, je bent uiterst sterk in wat je doet en je geeft velen het kijken na. Trek je van de idioten niets aan, die heb je overal. Doe zo voort!

  26. By the way; prachtige foto😉

  27. dank u iedereen😀

  28. goeie morgen TOPMODEL, alles goe?😉

  29. Beste Pauline

    Ja ik ben de moeder van Sarah en ja ik heb ook contact met Lauren maar wat jij en Lauren hebben daar moet je ons buiten laten net als dat ik jou daar buiten laat😉
    Ik geef netjes mijn mening, zeg je dat het een mooie foto is maar ik vindt het te bloot.
    Sarah had voor het gezicht van 2008 een foto ook in bikinitop en een bermuda deze foto heb ik nooit op haar website geplaatst omdat ik het niet vindt passen bij haar leeftijd.
    Iedereen heeft zijn of haar mening dit is de mijne en nogmaals het is jou leven jij en je ouders beslissen😉

    • Ja Karin maar wel spijtig dat je op mijn blog enkel komt wanneer je iets negatiefs kunt vinden en schrijven …. ik denk dat je nog nooit iets geschreven hebt zoals mooie foto of goed gedaan of iets in die genre … en dat vind ik gewoon spijtig .. ik ben zeker dat je dat ook zou vinden indien mensen enkel een mening zouden schrijven op foto’s van Sarah als ze iets “negatief ” kunnen vinden … maar iedereen heeft recht op zijn of haar mening… daar niet van . ik heb gewoon moeite met het feit dat ik sommige namen hier maar terugvind als ze iets “tegen” een foto hebben … dat zou je ook moeten begrijpen ;D

  30. Ik kom erg weinig op je blog een enkele keer kom ik even kijken wat je allemaal hebt gedaan de afgelopen tijden.
    Soms kom ik eruit mijzelf soms wijzen anderen me op foto’s positief en negatief.
    Ik reageer niet zo snel wil geen kontkruiper zijn (weet niet of je die gezegde kan)
    En nogmaals ik was niet negatief ik vondt het een een mooie foto alleen niet passen bij je leeftijd dat is mijn mening.

  31. fantastic shot. love the lights and tone. very nice processing

  32. bellisima foto, post-proceso , captura.. la modelo.. me encanta todo el cuadro

  33. keistoer!

  34. Heeeele mooie foto Pauline, goed gedaan! xxxx

  35. thaha
    heel die discussie hier is eigenlijk best wel grappig. Er zijn foto’s die zoveel keren erger zijn. Als je telkens moet denken aan pedofielen mag er nergens meer een foto gepubliceerd worden, want pedofielen vinden altijd wel een manier om aan foto’s te komen.
    Het is zielig hoe die Jolien blijft muggenziften over het feit dat die foto te volwassen is voor je leeftijd. Jaloersheid is soms zo ontzettend duidelijk… En dan nog, het is zoals jij het zegt: het is jouw leven en jij beslist welke shoots jij wel en niet wil doen. Ik ben zeker dat jij zelf ook wel weet waar je grens ligt, en dat je ouders er ook goed op letten dat die niet overschreven wordt.
    Nuja, jaloerse mensen zullen er altijd zijn. Het is gewoon een bewijs van je talent, want ik vind al jouw foto’s prachtig.❤

Geef een reactie

 
