Golden Girl

golden team : Selina De Maeyer & Severine Barillari

~ door Pauline Grossen op augustus 11, 2010.

15 Reacties to “Golden Girl”

  1. absolutely stunning and beautiful picture !!!

  2. prachtig !

  3. Zooo mooi!❤

  4. Hey Pauline
    Golden Girl. met recht, wat een fantastische foto, de foto opende wat traag op mijn laptop en ik d8 het eerst dat ik Denise Richards zou gaan aantreffen, maar het was natuurlijk 100% jij. Is er één genre foto’s waar jij niet op vlamt? Heel mooi.
    Later, over enkele jaren, ben ik blij dat ik ooit op je weblog reageerde en jij op het mijne, dat zal me met trots vervullen, als jij een supermodel bent(voor zover je dat al niet bent!!!)

    Liefs van River Alejandra

  5. zonder woorden!

  6. pauline lieve meid!
    Deze foto weerspiegeld jouw wereldtalent, echt waar kheb der geen woorden voor!
    Wat een TOPmeisje ben jij, vanbinnen en vanbuiten!
    Ik ben echt blij en fier zo’n vriendin te mogen hebben!
    Blijf wie je bent, en binnenkort ga ik kunnen zeggen, kijk die GOUDEN, SUPERTALENTVOLLE, MEGADAME, die overal de wereld rond tourt, die ken ik, dat is mijn vriendin en op haar ben ik trots, want jij blijft altijd jezelf! waar dan ook! En dat maakt jou een WONDER, een engeltje!
    Pauline, bedankt voor alle vriendschap, vertrouwen, liefde en bovenal trouw en geluk dat je me schenkt!
    Ik kan niet meer zonder jou! xxx❤

  7. Praaaacht!

    http://www.ketchupandmayonaise.wordpress.com

  8. suprrr mooi ! hahah die jolien is geblokkt en die zegt nu niks meer die lacht straks nie meer zo een heks da ze is ! xxx

  9. Eén woord: WOUW.

  10. Dit vind ik echt een prachtige foto, wauwiee!

    xxx Chemma

  11. ohmygod. deze is echt prachtig, well done!

  12. Dit vind ik één van de mooiste!!! xxx

Geef een reactie

 
