blablabla

15 augustus :(  nog maar goed 2 weken en daar gaat de zomer vakantie ….

Nuja ik mag in feite niet klagen… deze zomer was MIJN zomer 😀 Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad , enorm veel mensen ontmoet , nieuwe vrienden gemaakt, véél … héél véél weggeweest naar Q beach House, vurige maandagen,optredens en festivals ;D

En ik heb ook bewust gekozen om MINDER te shooten omdat ik nu andere dingen zoals shoppen , weggaan met vrienden , festivals enzo belangrijker vind … ja ik heb echt van deze zomer genoten😀 Dus sorry aan de mensen die nog heel graag willen shooten en hadden gehoopt om dat deze zomer te doen ….

Zoals jullie ook kunnen lezen krijg ik af en toe zielige reacties om mijn blog , ik zou ze ook, zoals sommige anderen doen, direct kunnen verwijderen of eerst reacties goedkeuren voor jullie ze kunnen zien! Ik kies bewust om dat niet te doen omdat het anders “fake” is en de mensen denken dat je enkel goede reacties krijgt .. wat dus niet waar is  ;D Maar ja zoals vele mensen mij al hebben gezegd  : je kunt pas zeggen dat je iets hebt bereikt als je hate mails krijgt en zulke onnodige kwetsende reacties! Voor alle duidelijk toch nog even zeggen dat ik mij daar NIETS maar dan ook NIETS, NADA , NUL van aantrek, dus daar moet je zeker niet mee inzitten! Integendeel , mensen die mij goed kennen, weten hoe hard ik ermee lach ;D  Nu dat dit duidelijk is, mag je zulke reacties gewoon negeren … En stalksters die dit blijven doen als hobby , nietwaar Jolien die zich soms ook Kato of Larissa noemt (kieke uw IP verraadt U) ,…blokkeer ik na 2-3 reacties omdat ze gewoon altijd  dezelfde zever vertellen en het niet meer interessant is ….Als je verder een CONSTRUCTIEVE mening heb waar ik als model of de fotograaf ECHT iets uit kan leren , ga zeker je gang, daar zijn wij je dankbaar voor maar blijf beleefd … punt. Einde van dit story

Verder ben ik heel blij omdat ik volgende week 2 opdrachtjes heb, de foto’s en meer uitleg komt er natuurlijk als het zover is. Vanaf volgende week beginnen ook de danscursussen terug, daar ben ik heel blij mee want ik heb het gemist! Pukkelpop en Zandrock zijn ook nog op het programma alsook vurige maandagen , Q beach House en …. my BDAY ;D

allé hier een aantal sfeerfoto’s …

foto van showbizzsite met Moora

Met mn vrienden van Garcia Goodbye  (Jens en Tommy)

zot met vrienden

vurige maandagen met Bab, Mathieu en Nidall

Met Giel

met Stromae

En nog een foto in de studio .. ZINGEN  !

PROFITEER NOG VAN DE LAATSTE 15 DAGEN !!!!!!!!

~ door Pauline Grossen op augustus 15, 2010.

15 Reacties to “blablabla”

  1. Have I already told you that you look gorgeous? Especially on the first pic❤.😉

  2. Thank you Hun !

  3. looks like fun,
    enjoy the rest of your summer😀
    xxx

  4. Mooi gesproken Pauline, geef ze maar van katoen! Ik ben in ieder geval heel blij dat ik je heb leren kennen deze zomer. Misschien tot nog ns….. en geniet nog van je vakantie. Lieve groetjes, Connie

  5. Ik heb het gevoel dat ik die Moora ergens van ken…
    Ziet eruit alsof je een geslaagde zomer hebt, tot nu toe.

  6. Paulientje paulientje toch … zeggen dat het je niks, nada kan schelen en er toch een heel blogbericht over schrijven… (en de mensen hun IPadres nagaan om te weten wie ze zijn getuigt ook niet van het feit dat het je niets kan schelen) Probeer gewoon uit de kritiek te leren! Ik hoop dat je de laatste tijd ook mijn POSITIEVE reacties opgemerkt hebt?

    • Sorry Andrea maar het kan mij echt niet schelen … geloof het of niet … wat IP adres betreft : ik vind dat zulke mensen die anoniem of onder fake namen lelijke berichten schrijven zonder enig deftig of contructief inhoud een lesje verdienen …. maar WAT ze denken dat laat mij absoluut koud! Nogmaals kritiek is welkom als het gemeen is , niet als het afbrekend is omdat die meisjes het een hobby vinden en zich anders rot vervelen! Hopelijk merk je het verschil tussen een laster en lelijke berichten die als enige doel hebben om kwetsend over te komen en een opbouwende kritiek

  7. Pauline uu foto’s zijn altijd geweldig!!
    Er is trouwens een nieuw projectje waar ik aan meewerk ivm dans, maar ik mag er niet veel over zeggen.. Ik wou nog vragen ofje wou meedoen maar dacht er net te laat aan.. Kzal je wel eens een pb sturen via fb ofzoo erover🙂.. Khoop ook datik je één van de jaren kan ontmoeten , wie weet met de opnamens van mijn Kortfilm Game Over ofzoo🙂 we zien wel, ge bent in ieder geval zalig goed bezig! & er zullen altijd mensen rondom u zijn die negatief doen, ik heb daar de voorbije jaren gewoon lessen uit getrokken!🙂

    Nog véél succes met alles wat je gaat doen!
    Hopelijk tot snel!
    x K.

  8. allemaal leuke dinges😀
    buiten dat stalk gedoens dan, maarja ;(
    kben net terug van frankrijk😀❤

  9. Jaman, al die mensen met hun erge/slechte commentaar. Die mensen hebben toch wel een zielig leven vinden wij ze. Ze kunnen gewoon niet tegen je succes. Gelukkig zijn er nog altijd meer mensen die weten dat jij een super; model&actrice zijt. Da’s echt zielig van hun… maarja jij en zoveel anderen weten beter!
    Nog veel succes!

    x

  10. Heel goed verhaal Pauline, inderdaad haters maken je groot! Echt hele gezeligge foto’s!😀

  11. Sjiek dat je zo met negatieve commentaren omgaat, heb ik echt bewondering voor! en super sfeervolle foto’s! xxx

Geef een reactie

 
