dank u Connie

omdat je dit hebt gefilmd en gemonteerd hebt😀 leuke herinneringen zo

best te bekijken op 720p

~ door Pauline Grossen op augustus 16, 2010.

13 Reacties to “dank u Connie”

  1. Daar kijk ik altijd enorm graag naartoe, hoe het is achter de schermen en hoe je bezig bent. Mooi gefilmd trouwens

  2. Leuk om te zien, altijd wel een een “kijkje” achter de schermen willen nemen.

  3. Supeerrrrrcooooolllllll😀 xx

  4. this is awesome, very nice😀

  5. this is awesome,
    very nice😀

  6. je genoot ervan,ik zag het.
    en prachtig weer,wat moet je nog meer hebben!!!
    het was blijkbaar ne grote zak toffe kleren,toftof.

  7. Ja het was heel leuk werken met die mensen want ze zijn echt super pro!

  8. knap !

  9. geweldig ! ;D❤

  10. aaah echt superleuk filmpje!

  11. Leuk filmpje! xxx

  12. Wow Pauline. Super om eens te zien. Ik zou het zelf dus nooit kunnen hé. Ik zou constant in de slappe lach schieten. Kunnen natuurlijk ook altijd mooie foto’s zijn… Maar ik laat het professionalisme toch liever aan u over.

Geef een reactie

 
