Closh

me totally incognito ;D ….  funny shoot !

~ door Pauline Grossen op augustus 18, 2010.

14 Reacties to “Closh”

  1. heeey pauline ;D
    ok, dit gaat miss een beetje vreemd zijn ;o
    maar al uw ftoo’s zijn gwn echt DE MAX ;o
    nie normaal, ik kn gwn nie beschrijven hoe mooii ik ze vind,
    elke keer als k ne mail krijg van u ”website” met een ftoo in,
    valt mn mond gwn open ;o ”zoals nu, weeral”
    ‘k kijk op naar u en wens echt nog heel veel succes
    met u “modellencariére”
    byeebyee x

  2. Ik herkende je bijna niet. ALs ik deze in een tijdschrift zag staan had ik niet direct kunnen zeggen: dat is pauline! Tot ik wat beter naar je gezicht keek en toen herkende ik je😉
    Mooie fotos’s!

  3. Wauw ik herkende u bijna nie (;
    Ik had de foto jst gezien op closh zijn netlog fzo en khad gezegd dat ij mooi was (;

    Groetjees (l)

  4. I like this “look” on you🙂😉
    xxx

  5. Echt leuke foto!
    Ik herken je daar inderdaad niet.

  6. aaamaaaaaaaaaaaaaai zalig!!!!!!!❤

  7. Nice shoes!!🙂

  8. ZALIG ! amai ;o❤

  9. Echt een mooie foto ! x

  10. Amai tis 10 dage geleden dak iets op je blog
    heb gepost, kwas op chiro kamp hé sgatteke😉

    maar je hebt precies ook nie stilgezeten😉
    heel MoOie foto’s enzo xxx

  11. Wat ben je toch een mooi meisje Pauline🙂 xx

  12. Amai, prachtiiggggg! x

  13. aaah die is echt superleuk!

  14. Wow, die blik! Keigoed! Mooie foto! xxx

Geef een reactie

 
