Filmfestival

Ik had een uitnodiging gekregen om naar de opening van het filmfestival te gaan in Oostende. Omdat het bijna aan mij deur is, dacht ik van OK ik  ga🙂 Ik heb dan een vriendin meegenomen, Anneke van Hooff,en samen zijn we dus naar ADEM gaan kijken en daarna even op de receptie blijven plakken🙂

ADEM is echt een super mooie film geworden , moet je zeker gaan kijken!

Ik heb even een leuk moment gehad toen wij op de rode loper liepen om naar binnen te komen, werden wij omsingeld door fotografen en cameramannen. En iedereen maar foto’s nemen en ik hoorde zo mijn naam roepen , Pauline hier kijken , Pauline hier .. ik dacht euh ? Toen bleek dat er één fotograaf mij had herkend en tegen de anderen had gezegd wie  ik was en omdat de film de Helaasheid der Dingen ik weet niet hoeveel keer genomineerd is daar, wilden ze dus foto’s🙂 Ik heb ook 2 interviews gegeven, god weet aan wie, ik had dit allemaal niet verwacht en Anneke en ik moesten er daarna goed om lachen.

met dank aan de showbizzsite

Ga dus zeker naar ADEM kijken en pak toch maar voor de zekerheid je zakdoek mee!

~ door Pauline Grossen op september 4, 2010.

11 Reacties to “Filmfestival”

  1. hahahaha, echt supergaaf dat je werd herkend!

  2. Hahaha. Herkend worden, droom van elk meisje toch? Je hebt wel eens dat die vrouwen dan VERSCHRIKKELIJK op de foto staan, maar zeker bij jou niet het geval. Dat grijze strik ding, is dat een riem? In dat geval, die wil ik ook ^^

  3. zo gaat dat met beroemdheden hé!

  4. Kinepolis Oostende<3
    &Jij hebt echt altijd van die mooie kleren ee❤

  5. tzag er echt heel leuk uit ,)
    xxx

  6. Ik heb je foto’s gezien op de site http://www.showbizzsite.be🙂

  7. @julie : Ik heb die in Italië gekocht maar ik denk dat het nu ook hier de mode aan het worden is want ik zag er bij Vero Moda

  8. wow je was supermooi gekleed!

Geef een reactie

 
