Indeedee Graphics

gekregen van iemand uit Copenhagen die mij graag wou ‘tekenen’  …. mooi é … more 2 come ….

thank you very much Thomas for this wonderful work

more to see  :

http://www.indeedeegraphics.com/

~ door Pauline Grossen op september 9, 2010.

14 Reacties to “Indeedee Graphics”

  1. wauw, das sjiek!😀
    kmis je😦❤

  2. Wild effect! Me Likee!

  3. very cool, I like it
    xxx

  4. Hey Pauline,

    wat een verrassing om je terug te zien. We hebben je bij Skyrock een aantal jaren geleden leren kennen via je blog http://gpauline.skyrock.com/, je bent ondertussen een echte dame geworden🙂

    Veel succes met je carriere

    Het Skyrock team

    • ow wat leuk🙂 ja mijn skyrock blog was mijn eerste blog .. uit 2005 ofzo! ik blog dus al bijna 5 jaar …. en helaas ben ik mijn inlog gegeven kwijt en mijn email adres van toen bestaat ook niet meer dus geen idee hoe ik het verder moet onderhouden, misschien dat jullie dat weten ?

  5. Erg leuk gedaan zeg, mooi!

  6. Supermooie tekening is dat!
    Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad en een spetterende verjaardag!
    Gefeliciteerd ook met de nieuwe foto’s op de website, ze zijn prachtig. Goed gedaan Plientje en hopelijk tot zeer snel.
    xxx

  7. Tis heel MoOi gdn !!! xxx

  8. waaauw, keigaaf!

  9. Zooooo, das gaaf! Hoe cool als iemand je wil tekenen?!

  10. Amai, da’s wel kei sjiek gedaan! x

  11. wowwww, ‘upcoming supermodel’ staat er dan nog eens boven! sjieeeek!

Geef een reactie

 
