Vive le Vent

~ door Pauline Grossen op september 11, 2010.

11 Reacties to “Vive le Vent”

  1. very pretty,
    nice colorful summer pictures
    awesome😀

  2. Wat gaaf =O. Wij maken ook elk jaar spring foto’s op het strand. Maar zoiets, met zo’n doek wil ik ook nog altijd doen!

  3. Hoe gaaf =O. Wij maken ook elk jaar spring foto’s op het strand! Maar met zo’n doek/laken/lint wil ik ook nog steeds doen!

  4. waaaauw! Echt met zo’n doek is heel gaaf en de belichting is echt prachtig!

  5. hoi,
    leuk!

  6. Prachtig! Zeker de eerste!❤

  7. dank u iedereen 🙂

  8. Zeer MoOI XXX

  9. heeel mooi

  10. You’l think me mad, and that would be accurate but this series reminds me of Joan de Arc leading the French freedom fighters and waving her flag of victoriously! me likee

  11. Wow, some really great outdoor shots of you here. I really love the motion in the scarf. Wonderful stuff.

Geef een reactie

 
