Lady in Red

~ door Pauline Grossen op september 14, 2010.

17 Reacties to “Lady in Red”

  1. waaaw!!! echt prachtig!

  2. This one has a spanish feel to it,
    muy bonita 😉😀

  3. wauw , echt prachtig !😀 x

  4. Kei MoOi xxx

  5. Serieus, deze foto is echt zotmooi! Xx

  6. Je laat hiermee een andere kant van je zien.
    Nietemin de foto is echt beeldschoon.
    Ik wou dat ik zo mooi was als jou(R)

  7. prachtig, vooral de make-up en kledij is echt mooi! Je hebt er echt een hele goede sfeer bij!

  8. wat een klassedame!!!
    nu het liedje nog spelen van simply red “lady in red”
    >>dan is het copmpleet!!

  9. Super foto sjoe! Je bent TOP:) Zeg chocolade foto’s zijn in precies, had je dat niet gedaan 2 of 3 jaar geleden zo een foto met veel chocolade op je gezicht? Ik dacht van wel? En ook letters in chocolade? Sommigen hebben toch weinig creativiteit …

  10. Ik zag zo’n foto bij een fotograaf … alleen niet zo mooi, het was meer bruine verf op het gezicht gesmeerd en je zag dat het geen chocolade was. Je moet maar eens online komen…zal ik het u tonen…

  11. Ik was hier op mijn wordpress aan het zoeken hoe het moest en ik had dat uitgetest met je foto en ik was het vergeten weg te doen!

  12. deze vind ik prachtig!

  13. Enge heet!

  14. prachtig

Geef een reactie

 
