Oddity’s Hairbox

Onlangs een shoot gehad met Daniel Doyen en hier een foto. Deze werd door de kapper gebruikt als reclame voor de nieuwe collectie🙂

Weeral iets anders é  .. hahahaha ik hou van al die veranderingen en om er altijd anders uit te zien😉

en het is hier de laatste tijd SUPER druk, ik weet niet wat er  gaande is maar ik moet héél véél dingens weigeren omdat alles samenvalt ( een coole shoot, kortfilm en catwalk  bijvoorbeeld, alles in 1ste weekend van oktober)

Oktober wordt druk , druk, druk but I like it  !

~ door Pauline Grossen op september 19, 2010.

15 Reacties to “Oddity’s Hairbox”

  1. a delicious picture,
    a 50’s look, but I like it😉

  2. Vind de kleuren echt super. Maar ik zie je haar liever los😉

  3. Ik zag hem al op twitter, echt prachtig! Vooral die jurk met die kleuren! Vind je haar wel eens leuk zo, een keer wat anders dan dat eeuwige losse (niet dat dat niet leuk is hoor, het is prachtig!)

  4. prachtige foto! x

  5. waaw! ^prachtig!!! ben je al lang model?

  6. Zeer MoOI !!! xxx

  7. Leuk!

  8. bedankt iedereen!

  9. amai daar lijk je meteen veel ouder! wel superfoto en lijkt me ook een superding om te doen! xx

  10. emma is back in the house and I love it 🙂😉

  11. Supermooie foto!
    & I like the dress🙂
    You go xx

  12. Ik hou van dat kleedje❤

  13. Haha Pauline, ik weet het, ik vergeet hier soms gewoon langs te komen! (wat een schande!- ma eens ik dan nog eens langskom post ik meteen heel veel!😀
    x

Geef een reactie

 
