Cupcake fun

label : Lovely Mariquita

Bloopers foto’s😉

~ door Pauline Grossen op september 22, 2010.

17 Reacties to “Cupcake fun”

  1. hahaaaa echt leuk!!!🙂 xx

  2. hahaha die zijn echt funny!

  3. tzijn echt leuke foto’s
    & khou van da kleedje😉 xxx

  4. cuuuute😉

  5. Hey SUPERSTER, echte leuke foto’s en een fantastisch mooie jurk. Ik ben dol op blauw. Groetjes. Je grootste bewonderaar, Kees.

  6. hahah die zijn echt superleuk allemaal🙂 x

  7. dank u ! Het was ook dikke fun !

  8. Prachtig ! Ik krijg weer zin in cupcakes !!😀

  9. You are the most fun feeling model I have ever seen in front of the lense, thank you for your authenticity and simple easy charm!

  10. vraagje wie was de fotograaf van dit fotowerk? als ik dat mag weten natuurlijk? ik vind ze mooi daarom! sorry!
    groetjes!

  11. Die zijn egt supermooi!!!
    x

  12. Even though they are bloopers, I really liked them all. The cupcake hair accessory is wonderful, the whole setting fits the outfit so well. Very impressed.

  13. Pauline,
    I need to talk to you,
    I have been trying for days😦

  14. ik vind deze echt supersuperleuk!

Geef een reactie

 
