Tijd voor een Selina

 

 

Shoot van deze zomer🙂

Make up Severine Barillari

Photography : Selina De Maeyer

~ door Pauline Grossen op oktober 18, 2010.

19 Reacties to “Tijd voor een Selina”

  1. Dies echt leuk! kzag net een e-mailtje van je weblog dus ben ik snel es gaan kijken!
    😉

  2. ohmy, deze is gewoon perfect! Jouw ogen zo mooi en damn, alles is mooi!

  3. WAUW..🙂

  4. dank u🙂

  5. Super, stunning😀😉

  6. SUPER

  7. Je ogen zijn supercool gedaan !🙂

    • dank u! Wat je in mijn ogen ziet is de reflexie scherm! Daarom dat de ogen zo fel uitkomen! Het is dan ook super moeilijk om je ogen open te houden zeker als de zon schijnt zoals toen maar tis wel de moeite als effect in je ogen🙂

  8. bedankt voor de talrijke reacties hier en op facebook! Super lief van jullie ❤

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=1683657&l=b1a6695184&id=1014638504

  9. MoOi !!! xx

  10. waaw pr8tig gewooooon!!!! xxx

  11. Boink erop ö
    Wat een blik!

  12. Stoere pic hoor !🙂

  13. WOW AWESOME LIGHTING, you look fantastic, possessed by the light and in turn you unleash it on an unsuspecting camera dude!

  14. Dag Pauline ,
    Ben een hele tijd niet meer op de pc geweest. Maar sinds september probeer ik weer een beetje op de pc te zitten.
    Amai wat heb ik het hier gemist hoor! Super knappe foto’s zeg.
    Die van je verjaardag vind ik ook echt zalig!
    En ook deze foto vind ik echt héél mooi. Op elke foto zie ik een andere Pauline waauw echt super!
    Verder nog alles goed met jou? Weer goed gestart op school? Waarschijnlijk weer ontzettend druk? Geniet van het weekend!
    Liefs ,
    Minske
    LY!
    xxx

  15. Ik kan u nie toevoegn op fb ;o
    btw lang geledeeeeeen ;o (l)

  16. Je hebt een prachtige uitstraling weten te plaatsen. Groots. Prachtige foto

  17. Mooie Foto…Waauw…Ik heb de link van af FaceBook gezet, ik hoop dat ie werkt…doei, doei…xx…:)

Geef een reactie

 
