Diva

~ door Pauline Grossen op november 1, 2010.

17 Reacties to “Diva”

  1. Ben de eerste😉
    WAAUW!!! Kan die foto nog mooier? Zalig! Op elke foto zie ik een andere pauline zo zalig!
    Echt knap hoor!
    Ik ben echt blij dat ik je ken en dat ik je mag kennen!
    super!
    LY!
    xxxx

  2. nice pic
    I love it 🙂

    new pics today at:
    http://blog.sebastiankubatz.de

    cheers,
    sebastian

  3. lekker strak gekleed,goed spannend aan je billen en bips.
    je staat er goed mee!!!
    een echte diva!
    xxx

  4. Wow! Groetjes x

  5. Good grief you look good! No other diva’s got a thing on you….. a class of your own! Great way to open the month……its going to a good one I now im sure! T-Y Pauline

  6. Supergaaf!

  7. MoOi !!! xx

  8. dit vind ik nog eens een geweldige foto! mooie pose!
    fannyke

  9. Keimooi !😀

  10. I’m Jalouse!
    I want that dress!
    dies zooooo coool jong Ö
    xx

  11. And diva it is!

  12. dank u iedereen!

  13. You look really good in this one😉😀

  14. where did you bought that beautiful dress? x

  15. where did you bought that beautiful dress? x

    • Dag Enora, geen idee meer, volgens mij was’t in de H&M🙂 En hoe ist verder met SYTYCD? Lukt het deze week? Alles geven é meid want je kunt het !

      • Hey Pauline,
        SYTYCD was geweldig ik heb vele toffe mensen ontmoet
        en wauw egt een super mooie fto meid!srry voor het late berichtje xD
        jij ook alles geve eh ik ben egt een super grote fan van jou!xxxEnora

Geef een reactie

 
