Hooded Scarf

Clic on the picture for a better view

~ door Pauline Grossen op november 19, 2010.

17 Reacties to “Hooded Scarf”

  1. Zoals ALTIJD is dit weer een mooie fotoreeks🙂
    Go Plientjee!
    Kmisje x
    Marijke

  2. cute. it looks warm😉

  3. Oeh nice, je lippies rocken qua kleur!

  4. Geweldige Shot…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. MoOi!!! xx

  6. Ik vraag me af hoeveel toeschouwers deze blog al heeft gehad sinds zijn opening🙂

  7. Nice pics Pauline. En weeral wat ideeën opgedaan. Thanx!

  8. 518.802 keer bekeken zie ik hier🙂 Dat gaat nog é🙂 In begin kwam er ook geen kat…
    Drukste dag: 1.588 op Monday, August 25

  9. Ja, dat gaat wel goed. Ik heb deze blog bij z’n ontstaan gevolgd tot een hele tijd eigenlijk. Toen een jaar niet en nou kijk ik af en toe wel weer eens. Erg leuk om te zien dat het toch allemaal goed gekomen is en dat jij niet gestopt bent met waar je mee bezig was🙂

  10. weerom schitterend zoals altijd!
    xx❤

  11. Me Likee!!

  12. Stoer!!!

  13. Dat is zooo mooi !! Jij bent echt gewoon de mooiste van heel de wereld! Zonder twijfel.

    xx

  14. ohh die vind ik zalig allemaal!

Geef een reactie

 
