Autumn Femme

sneek peak shoot London

clic on the picture for a larger view

Kristina Vassilieva Phototgraphy

MU : Julia Wren

Styling Alex Hester-Greenhill

~ door Pauline Grossen op november 23, 2010.

20 Reacties to “Autumn Femme”

  1. Waaaauw, amazing plien! Vind je gezichtsuitdrukking hier heel goed en yay voor red lippies. Love ur outfit <33

  2. Echt droom foto’s! Ik droom er namelijk zelf van om ooit zulke mooie foto’s in de herfst te kunnen maken, met zo’n outfit (A)

  3. Zeer MoOI😉
    kvind de 2 de de mooiste xx

  4. Very nice fall concept and the photo effects are sweet. Looks like some yummy warm cloths too!

  5. Uit die eerste foto viel volgens mij wel meer te halen uit fotografisch opzicht. De rest vind ik wel bijzonder geslaagd🙂

  6. dank u🙂

  7. Die stralen zien er redelijk schadelijk uit (joke).

  8. Haha Josephine heeft me even doorgestuurd naar dit logje, maarem, deze foto’s zijn echt AMAZING!! Supergaaf!

  9. Amai, dit zijn echt superknappe foto’s!
    En die schoenen!!!! Mmmmmmmoooi🙂

  10. er is iets mis met die fotos maar ik weet niet wat…

  11. Superfoto’s zijn dit. Ongelooflijk knap en prachtige kleuren die schitterend combineren. Hm die schoenen!

  12. @tiphene
    ja, volgens mij ligt is er wat mis met jou, maar ik weet niet wat..

    mooieplienn❤

    • hahahaa charissa, love je spontane reactie! Maar die tiphene bestaat weer nie echt é , tis weer die Jolien en kato en .. ik ben benieuwd wat haar volgende naam zal zijn! En BTW ondertussen weet ik wel wie het is… niets van aantrekken.

      • ja, moet er toch iets op geven eigenlijks hé, gewoon triest zulke mensen. & zolang ik ook spontaan blijf zal dr niks gebeuren en kan ze niks tegen me vertellen, want ze zegt zel dat er iets mis met de foto is, nou er is wat mis het haar belachelijke gedoe! mensen doen je pijn, pauline. trek je er niks van aan, en doe wat je zelf wilt!

        xxxx❤

  13. van die foto’s krijg ik het spontaan warmer! :d

  14. @charissa: wat doen’t kill me, makes me stronger!
    dikke kus schat❤

Geef een reactie

 
