Inédits

Hier beelden die anders nergens werden getoond ….

Tijdens een shoot :

post uit Denemark ….

opnames videoclip Gauthier Star Ac France samen met mijn vriendin Nidall… en ja we hebben een beetje met meel gespeeld😉

Setcard gemaakt door een agence  in Frankrijk :

BTW toch ook even vergeten te zeggen dat ik voor het derde jaar op rij het gezichtje ben voor de winter campagne van de stad Antwerpen! Je kunt mij daar een maand lang overal maar dan ook overal zien : op enorme reuze canvas, posters, affiche, in de pers, in een tv spotje enzovoort. Deze foto kreeg ik van Vinnie. Dank u daarvoor

~ door Pauline Grossen op december 2, 2010.

11 Reacties to “Inédits”

  1. Oeh die setcard is nice! Leuke foto’s en echt prachtige pijpenkrullen op de 1e foto!

  2. nice stuff😉

  3. die setcard is echt wel MoOi😉 xx

  4. dank uuuu🙂

  5. Mooie Collectie….!!!

    Ow, Pauline, hoe krijg ik me thumpnail (avtar) naast me naam, hier op je site?
    Have a Awesome Weekend…;)

  6. Wow you have been busy … and you post things often, i will try and remember not to leave for so long from now on…lol, i love them long curls in 1st photo….. you look like the hottest Rastafarian ever!….hehehe nice!

  7. Hallo,
    Het is wauw, en jou haar op foto een, top.
    Groet en een mooi weekend.
    Gr,
    Fred

  8. Die setcard is inderdaad heel erg sjeik. Supertjes!

  9. PS. I love the december snow!

  10. wow al voor het derde jaar! be proud! xxx

Geef een reactie

 
