Just me

zonder MU , hairstyling en heel de tralala🙂

Ik wil ook iedereen veel suc6 wensen met hun examens! Ik ben ook al aan het studeren! Straks moet ik nog naar Antwerpen want ik ben geboekt voor een opdracht voor een magazine! Dat is dan ook het laatste wat ik mag doen… voor de rest is het studeren, studeren en nog eens studeren! Januari is dan ook weer volgeboekt met shoot voor een ontwerpster en andere leuke dingen. En in februari/maart  moet ik terug naar London voor een shoot… en dat vind ik enorm leuk want zo krijg je tenminste verschillende foto’s en verschillende namen van fotografen in je portfolio … en ik ben van plan om meer en meer te werken met totaal andere fotografen … want de laatste tijd is het wel zo dat in België iedereen al iedereen heeft geshoot… straks heeft elk model ongeveer dezelfde portfolio.. .dat zou pas belachelijk zijn…Andere modellen doen dan wel de moeite om verder te zoeken .. zoals Jelka, ze heeft enorm veel mooie foto’s en shoot met totaal andere mensen, respect daarvoor!

Ben je dus een jong talent en wil je met mij werken, aarzel niet en laat het mij weten .. nieuwe namen welkom🙂

 

 

~ door Pauline Grossen op december 8, 2010.

25 Reacties to “Just me”

  1. So beautifull ! x Vinnie

  2. mooi Pauline !

  3. Mooie foto! (:
    Succes met je examens e! ;D

  4. Mooi! Gelukkig heb ik geen examens, maar succes hè! Oh en London, wat gaaahaaaf!

  5. Zeer MoOIe foto😉
    & jh ook suc6 me de examens hé xxx

  6. Mooie foto🙂
    En succes metj examens😉 x

  7. Just wonderful!
    Ik heb nog te weinig fotografie-ervaring, ik zou je enkel teleurstellen, maar misschien in de toekomst…?

  8. Not sure how many photographers you have worked with in total, but you have taken an incredible amount of photo’s…. and with great hair and makeup changes….. your portfolio has got to be real fun to browse through!!! You are very versatile, and in my opinion like a chameleon. You often become another person, unrecognizable and separate! Its truly one of your greatest assets! ciao

  9. wow wat een mooie wimpers heb je dan ö als ik zonder mu doe, dan zie je ze geen eens :O zo mooi plienn ! xxxx

  10. Just you,
    Just adorable😉

  11. Mooie muts😀 x

  12. Waaauw de foto is zalig en de muts ook!
    Hihi ik heb in het zwart en ben hem al kwijt :p
    Maar grijs vind ik ook wel knap !!
    En ja dat model dat daar op staat tja dat maakt de foto compleet hé!
    WAAUW respect!
    Ik ben echt geschrokken van je berichtje op Facebook hopelijk denk je er nog eens goed over na want stoppen met modellenwerk echtwaar je bent zo goed het zou zo zonde zijn.
    Ik sta in ieder geval achter je. Ik begrijp dat het vrsselijk moet zijn met al die pesterijen….
    In ieder geval hoop ik echt dat je niet stopt want ik bewonder je enorm!

    xxxxxx en toi toi toi met de examens!!!!
    zet hem op😉
    x

  13. dank u Minske:)
    Ik kreeg zoveel lieve reacties op FB en zoveel mails, ben er nu nog mee bezig alles aan het lezen en beantwoorden! Ik weet niet of ik ooit van de pesterijen verlost zal zijn maar ik zal die vanaf nu proberen te negeren!
    xxx

  14. Ooh super pauline that’s the way to do it!
    Nergeren. Geen aandacht aan geven want wat zei zeggen is ZEVER!
    Allemaal jaloers zeker? Och jong laat ze praten jij bent hier degene die talent heeft. Model , actrice , cheerleader je mag echt fier zijn op jezelf!!
    Check deze foto bijvoorbeeld effe ja halloooo dat verdient meer dan respect!!
    Gewoon denken mensen die hier kritiek op geven hebben hebben frustraie = GO Pauline😉
    Ze hebben gewoon frustratie uit jaloezie !!
    Blijf er voor gaan want wat jij doet is fenomeel !!
    En idd hans facebook staat achter je en wss nog heel veel mensen laat die ambetante kinderen maar doen..
    Keep on going !!😉
    Want ik zou het echt SUPEE jammer vinden moest ik niet meer naar al die mooie foto’s kunnen kijken😦
    xxxxxxxxxxxxx<3

  15. Join me on fb : http://www.facebook.com/pages/Pauline-Grossen/107096550798

  16. deze is prachtig, wow! xxx

  17. Hey Pauline ,
    ik heb dat berichtje niet kunnen zien op facebook:/ want ik denk dat je mij hebt verwijderd .. in ieder geval NIET stoppen met modellenwerk ! xx

  18. ooh zo lief dat je mij vernoemt!
    I’m still a big fan of yr pics sweety :)!
    ’t maakt nie uit me welke fotograaf je werkt, alle foto’s zien er altijd anders bij je uit! Love it!

  19. Kerstmis is bijna even Pauline! Wat is de eerste op uw verlanglijstje van Santa, de meeste van alle?

  20. goedzo plien liefde komt bij mij ook op nummero 1😛 Ly

Geef een reactie

 
