Portret

~ door Pauline Grossen op december 17, 2010.

19 Reacties to “Portret”

  1. wow.

  2. very nice and classic,
    like a movie star !!!

  3. wees maar trots op jezelf pauline ! Er is er maar 1 die zo speciaal is zoals jij. ly

  4. Pauline, echt – jij bent mooi wees trots op jezelf !

  5. Dies zo MoOi hé😉 !!! xx

  6. dank u schatjes

  7. This is another great photo Pauline, makes me think of a tune….. is posting u-tube video links ok here??? Or is that verboten. let me know and ill post it next time… thank you!

    Dit is een andere mooie foto Pauline, doet me denken aan een melodie ….. is detachering u-tube video link hier ok?? Of is dat verboten. laat het me weten en ziek na het de volgende keer. danku!

  8. Amai.. Die is zotmooi.. Xx

  9. dank uuuu x

  10. Prachtig! x

  11. WOW echt prachtig !

  12. Mooie foto pauline!

  13. okay then, its just the look that the photographer caught in your eyes, that made me think of this tune! ciao

    Oke dan, het is gewoon de look die de fotograaf gevangen in je ogen, dat deed me denken aan dit nummer! ciao

  14. Mooie foto Plientje!

    We wensen jou en je familie alvast een prettige vakantie toe en leuke eindejaarsfeesten.
    Hopelijk tot snel!
    xxx

  15. pauline, JE BENT TOP! Kan echt niets anders meer verzinnen❤

  16. moooooooooooooi!

  17. zulke foto’s vind ik nog altijd de mooiste.❤

Geef een reactie

 
